اکثریت زنان، کوچکترش را دوست دارند

 

کوچک بودن آلت تناسلی، یکی از اصلی ترین نگرانی های مردان است ولی تصویر منفی که ما مردان از اندازه آلت داریم فقط در ذهن ما ایجاد شده است.  

بر اساس تحقیقات مختلفی که تاکنون تهیه شده است زنان نه تنها از آلت بزرگ خوش شان نمی آید و اندازه عضو جنسی، جزو جذبه های اصلی شان نیست بلکه گزارش ها حکایت از این دارد که برای شان می تواند نامطبوع هم باشد. با این وجود نزدیک به نصف مردان آرزو می کنند آلت شان بزرگتر می بود. 

گروهی از ما مردان برای دور زدن این نگرانی، به ورزش و افزایش عضلات بدن روی می آوریم. بعضی از ما با به رخ کشیدن ماشین گرانقیمت و موقعیت مالی بهتر و بعضی ها حتی با خوردن دارو و جراحی های خطرناک سعی می کنیم  به نوعی قامت آلت مان را افزایش دهیم.

 اکثر زنان بارها در تحقیقات مختلف، تاکید کردند که از اندازه عضو جنسی شریک جنسی شان راضی هستند. گزارشاتی هم وجود دارد که نشان می دهد زنان اصلا توجهی به قد و قامت عضو جنسی طرف مقابل نمی کنند.

برای زنان، پیوند عاطفی جذاب ترین وجه رابطه جنسی می تواند باشد. آنها دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند. برای شان مهم است که ما مردان در رختخواب فقط به فکر خودمان نباشیم. آنها نوازش و بوسه و تحریک همه نقاط حساس جنسی شان و در حقیقت کلِ ماجرای همخوابگی برای شان لذتبخش است.

Are You Small Enough?

https://www.menshealth.com/sex-women/a19542972/are-you-small-enough/

Image source

https://www.menshealth.com –  Getty images

More from مرد روز
راه حل ساده برای کنترل زودانزالی
زودانزالی مشکلی است که نزدیک به نصف مردان جهان از آن رنج می...
Read More