نصایح و تجربیات یک اورولوژیستِ مردان

م
من اورولوژیست بیمارستانی در فلوریدا هستم. شاید باور نکنید ولی زندگی حرفه ایی من مدام دور و بر آلت مردان می چرخد. هر روز تخم آقایان را معاینه می کنم. اگر بخواهم دقیق باشم روزانه درگیر ترمیم حدود ۲۰ آلت مردانه هستم.

مردان اغلب از دستشویی رفتن زیاد رفتن یا اصلا نرفتن شکایت دارند … خیلی ها از سرپا نبودن آلت شان گله دارند. وقتی در شیفت اورژانس کار می کنم ساعات سریعتر و جالبتر می گذرد. هر بار ماجرا و جراحت جدیدی می بینم نظیر آلت هایی که گلوله خورده اند … ولی اغلب موارد برای عضوهای مردانه ایی است که شکسته شده اند.

آلت تناسلی از اعضای بسیار مهم و عزیز مردان است ولی اغلب شان از سر بی توجهی، کارشان به مطب من ختم می شود.ن خوشبختان این عضو شریف مردان، مثل قلب یا کلیه یا  .معده نیست و می تواند اصلا نباشد یا برداشته شود. به عنوان دکتر متخصص این عضو مردان، شانس این را دارم که خیلی به ندرت شاهد مرگ مردان از این بابت باشم

مردان هنوز با معاینه شان برای سرطان پروستات راحت نیستند و از آن فرار می کنند یا به تعویق می اندازند. مردان از بیماری های مقاربت جنسی زیاد نمی ترسند و استفاده از کاندوم را زیاد جدی نمی گیرند.

اغلب مردان وقتی به مطبم می آیند دوست ندارند در باره این عضو بدن شان حرف بزنند. گاهی حتی دروغ می گویند. خجالت می کشند.

یکی از سئوالات مردان در باره اندازه آلت شان است. پورن دیدن باعث می شود نگران اندازه آلت شان شوند. من معمولا به شوخی می گویم ستاره فیلم پورن نخواهید شد ولی قد و قامت آلت تان مثل اغلب مردانی است که به مطبم می آیند.

I’m a Urologist, and This Is What It’s Like to Treat Over 20 Penises a Day

https://www.menshealth.com/health/a19547140/urologist-jamin-brahmbhatt-day-in-the-life/

More from مرد روز
اصلاح سبیل
۱- سبیل تان را هفتگی اصلاح کنید. صورت تان را خیس نکنید...
Read More