خودارضایی و شرم و عذاب

سلام. ۲۷ ساله هستم و تاکنون رابطه جنسی با هیچ دختری نداشتم، از چند سال پیش رو به خودارضایی آوردم، همیشه بعد از این عمل به شدت دچار عذاب وجدان میشم.

کمابیش خوشتیپم و در یکی از بهترین دانشگاه های ایران دارم تحصیل میکنم و میتونم با دخترهای خوبی دوست بشم، اما نمیدونم چه چیزی هست که جلوی من رو برای اینکار میگیره. به هیچ عنوان نمی تونم به کسی پیشنهادی بدم.

امیرحسین عزیز

اولین کاری که باید بکنی این است که دست از احساس گناه نسبت به خودارضایی برداری. اگر بدنت می خواهد یعنی یک نیاز طبیعی … به نیازت جواب بده و سعی کن حتی طولانی اش کنی و به خودت لذت هم بده …

 هیچ کار بدی نمی کنی. یک جوان در سن تو می تواند حداقل دو بار در هفته خودارضایی کند. تنها دلیل جلوگیری یا کاهش خودارضایی این است که بیش از حد خسته ات کند یا کار روزانه ات را مختل می کند. یا دست از معاضرت یا اجتماعی بودن بکشی…

اگر هم فکر می کنی خودارضایی باعث می شود از انگیزه کمتری برای برای آشنایی با جنس مخالف پیدا می کنی در باره کنترل آن فکر کن ولی به سمت شرم و گناه نرو. 

مشکل تو خودارضایی ات نیست چون یک عمل ساده طبیعی را داری انجام می دهی…

باید راهی پیدا کنی که حس اعتماد به خودت را پیدا کنی. ببین چه مسئله ایی جلوی دوستیابی ات بین جنس مونث را می گیرد؟ خجالتی بودن! خود را نالایق ندانستن! بیش از حد درونگرا بودن! آیا می ترسی پیشنهادت برای آشنایی با یک دختر رد شود و احساس خودتحقیری کنی؟

Written By
More from بهمن
آیا بدون اعتماد و عشق، می‌شود زندگی کرد
من ۳۴ ساله ام. بعد از مدتها سرگشتگی و جستجو برای یافتن...
Read More