چهار علامت ناسالم و خطرناک مردانه

۱- خروپف

تقریبا نصف مردانی که خروپف می کنند از یک بیماری  رنج می برند که عملا دهها و صدها بار در طی شب جلوی نفس کشیدن را برای لحظاتی می گیرد.

نفس نکشیدن یعنی نرسیدن خون به مغز و این اتفاق ساده می تواند خیلی خطرناک باشد. خرناسه معمولی می تواند به افزایش فشار خون، سکته قلبی و مغز، مرض قند و افسردگی و در ساده ترین حالت برطرف نشدن خستگی و سردرد منجر شود.

چاقی، بالای چهل سال بودن، فک کوچک داشتن، زبان بزرگ و … می توانند از عوامل عمومی این بیماری باشند. اگر خروپف می کنید حتما بروید و آزمایش مربوطه را انجام دهید.

۲- دستشویی بیش از حد

اگر در طی روز بیش از ۸ بار برای تخلیه مثانه به دستشویی می روید و شب ها بیش از دو بار از خواب برمی خیزید تا رفع حاجت کنید بدانید که مثانه شما مشکل دارد. اینها می توانند نشانه التهاب پروستات و حتی انواع سرطان هم باشند.

۳- ناتوانی جنسی درمان دارد

مردان از ناتوانی جنسی می ترسند و خیلی ها در سنین مختلف دچارش می شوند ولی نه حرفی از آن می زنند و نه برای مداوایش کاری می کنند. عضو جنسی مردان به غیر از اینکه از مغز فرمان می برد به طور فیزیکی، کارایی اش مرتبط است به باز بودن مسیر گردش خون … آلت مردانه، مویرگ های بسیار کوچکی دارد که بعد از تحریک جنسی، فرمان انتقال خون را پیگیری می کنند. اگر رگ ها به هر دلیلی کمی گرفته باشند نمی توانند آماده اجرای وظایف شان باشند.

مردان عزیز به جای شرم و نگرانی بهتر است نزد دکتر بروند و دلایل گرفتگی مویرگ ها و انتقال ناقص خون به عضو مبارک شان را جستجو کنند. چاقی، سیگار، مشروب، خستگی، خوردن غذای سنگین، مرض قند و بیماری های قلبی می توانند از دلایل اصلی ایجاد ناتوانی جنسی مردان باشند. دلایلی که می توانند کنترل و مداوا شوند.

۴ – مرد یعنی گوشتخواری

افتخار اغلب مردان این است که عاشق خوردن گوشت لذیذ کباب هستند. اشکالی هم ندارد هر غذایی باب طبع و اشتهای تان را بخورید ولی از سبزیجات در همه وعده های غذایی غفلت نکنید. بهتر است پنج بار در روز حتما میوه بخورید. خوردن سبزیجات و میوه نه تنها سیستم گوارشی تان را در تعادل نگه می دارد بلکه باعث کاهش کلسترول، جلوگیری از چاقی و انواع بیماری های قلبی و حتی سرطان می شود. اینها را باور کنید.

Guys: Don’t Make These 10 Health Mistakes

More from مرد روز
عکاس زن رومانیایی و زیبای بدن لخت
نگاه یک زن عکاس رومانیایی « آنکا چرنوسکی» از زیبایی بدن لخت...
Read More