چهار عادت غیر بهداشتی مردان

۱ – گوشت ناسالم

 علاقه مردان به مصرف گوشت متاسفانه آنها را می کشاند به سمت انواع فراورده های گوشتی نظیر سوسیس، جگر، همبرگر و گوشت روی پیتزاها… این تولیدات مثلا گوشتی، عملا ضایعات پر چرب و آلوده گوشتی است. با این وجود مردان می توانند از ضرر این نوع فراورده های ناسالم بکاهند اگر در هر وعده غذای، سبزیجات بیشتری مصرف کنند.

خوردن سبزیجات و میوه نه تنها سیستم گوارشی تان را در تعادل نگه می دارد بلکه باعث کاهش کلسترول، جلوگیری از چاقی و انواع بیماری های قلبی و سرطان های مختلف بخصوص روده می شود.

۲- بی اعتنایی به خروپف

تقریبا نصف مردانی که خروپف می کنند از یک بیماری  رنج می برند که عملا دهها بار در طی شب جلوی نفس کشیدن شان را برای لحظاتی می گیرد.

نفس نکشیدن یعنی نرسیدن خون به مغز و این اتفاق ساده می تواند خیلی خطرناک باشد. خروپف حتی معمولی می تواند به افزایش فشار خون، سکته قلبی و مغز، مرض قند و افسردگی و در ساده ترین حالت برطرف نشدن خستگی و سردرد منجر شود. اگر خروپف می کنید حتما بروید و آزمایشهای مربوطه را انجام دهید.

۳- دستشویی بیش از حد

اگر در طی روز بیش از ۸ بار برای تخلیه مثانه به دستشویی می روید و شب ها بیش از دو بار از خواب برمی خیزید تا رفع حاجت کنید بدانید که مثانه شما مشکل دارد. اینها می توانند نشانه التهاب پروستات و حتی انواع سرطان هم باشند.

۴- ناتوانی جنسی درمان دارد

مردان از ناتوانی جنسی می ترسند و خیلی ها در سنین مختلف دچارش می شوند ولی نه حرفی از آن می زنند و نه برای مداوایش کاری می کنند. عضو جنسی مردان به غیر از اینکه از مغز فرمان می برد به طور فیزیکی، کارایی اش مرتبط است به باز بودن مسیر گردش خون … آلت مردانه، مویرگ های بسیار کوچکی دارد که بعد از تحریک جنسی، فرمان انتقال خون را پیگیری می کنند. اگر رگ ها به هر دلیلی کمی گرفته باشند نمی توانند آماده اجرای وظایف شان باشند.

مردان عزیز به جای شرم و نگرانی بهتر است نزد دکتر بروند و دلایل گرفتگی مویرگ ها و انتقال ناقص خون به عضو مبارک شان را جستجو کنند. چاقی، سیگار، مشروب، خستگی، خوردن غذای سنگین، مرض قند و بیماری های قلبی می توانند از دلایل اصلی ایجاد ناتوانی جنسی مردان باشند. دلایلی که می توانند کنترل و مداوا شوند.

Guys: Don’t Make These 10 Health Mistakes

More from مرد روز
چقدر باید نگران کووید BA.5 باشیم
به عبارت دقیقتر ویروس BA.5 هیچکس حتی آنهایی که بارها حتی در...
Read More