پنج حالت خودارضایی برای زنان

به خاطر دلایل تربیتی و سنتی، هنوز بسیاری از جوامع به لذت ناشی از خودارضایی به دیده منفی می نگرند. آن هم وقتی که اکثریت بشر آن را انجام می دهد. متاسفانه سایه شرم و گناه ناشی از خودارضایی بر روی دختران و زنان بیشتر وجود دارد.

خودارضایی سکس راحت و بدون توقعی است. حق طبیعی همه انسان ها است که در حریم شخصی خود، بخشی از میل جنسی خودشان را ارضا کنند.

دست سرگردان

این ساده ترین نوع خودارضایی است. روی پشت دراز بکشید و پاهای تان را روی هم قرار دهید. با یک دست نقطه دلخواه و حساستر را بیابید و با نوازش یا با دیلدو یا لرزاننده، کلیتوریس و داخل واژن را تحریک کنید. دست دیگرتان می تواند با موها یا پستان تان بازی کند .

همراه پورن
روی مبل یا تخت به یک سمت دراز  بکشید و دو دست تان را به دور کلیتوریس برسانید. اگر خواستید دیلدو یا لرزاننده هم می توانید به تفریح شخصی تان اضافه کنید. در این حالت، خیلی راحت می توانید پورن ببینید و کلیتوریس خودتان و داخل واژن را ناز کنید. سنگینی یک پای شما و حرکت دادن آن، می تواند مرحله به اوج رسیدن را تسریع و تشدید کند.

متکا سواری
اگر از ازنانی هستید که دوست دارید موقع سکس، سوار باشید می توانید نمونه تک نفره اش را به ساده ترین شکل ممکن برای خودتان مهیا کنید. یک متکا به اندازه دلخواه را با روکش اضافی بپوشانید. سعی کنید با درهم پیچیدن متکا، آن را تا حدودی سفت تر کنید. این خودارضایی می تواند حسابی  خسته تان کند ولی طولانی بودن در مدت رسیدن به ارگاسم، خیلی شبیه وقتی است که روی یک نفر می نشینید.

 صورت رو به زمین
فرق نمی کند روی کف چوبی اتاق باشد یا تخت یا حتی مبل، مهم خوابیدن بر روی شکم است. اگر در محیط اطراف تان تهیه دیلود ( لرزاننده ) میسر است آن را زیر واژن تان بگذارید و اجازه دهید جاذبه زمین کار خودش را بکند تا سنگینی بدن تان بر روی آن قرار بگیرد. اگر دیلدو ندارید سعی کنید از هر وسیله ایی که باب طبع تان است استفاده کنید و خودتان با یک دست آن را بلرزانید یا بچرخانید.

حمام جذاب
چند شمع درون حمام روشن کنید. وان حمام را نیمه پر کنید و بعد از باز کردن شیر آب، سعی کنید قسمت کلیتوریس خود را در معرض ریزش ملایم آب بسپارید. این حالت می تواند بدون داشتن وان هم صورت بگیرد. کافی است شیر درون حمام را به سمت همان نقطه قرار دهید.

 

5 Masturbation Positions You Should Definitely Try This Weekend
http://stylecaster.com/masturbation-tips/

Illustrations: ASHLEY BRITTON

 

 

 

More from مرد روز
جوانان ایران و آینده‌ایی که لایقش هستند
نسل هایی که در درون حکومت مذهبی سراسر فساد و ریا بزرگ...
Read More