میگه من نمی‌تونم دوست پسر داشته باشم

سلام. پسری ۱۹ ساله در اولین ترم دانشگاه هستم که به خانمی در کلاسم خیلی علاقه پیدا کردم. این خانم میگه نمیتونم دوست پسر داشته باشم، نمیتونم پدر و مادرم رو ناراحت کنم و از این کارهای مخفیانه خوشم نمیاد.

ما در اینترنت چت می کنیم ولی میگه اصلا نمیتونم قانعش کنم. الان من چه کار می تونم انجام بدم. شب و روز بهش فکر میکنم. خیلی دوسش دارم و یک لحظه هم نمیخوام دوری ش رو تحمل کنم. الان چه جوری می‌تونم راضیش کنم نه برای رابطه و دوست پسر و اینا فقط برای این که همدیگر رو درک کنیم. چه جوری قانعش کنم؟ چه طوری می تونم این ترس رو از دلش بیرون بیارم؟

سلام فریدون عزیز

جوانمردانه ترین کاری که باید بکنی این است که در ابتدای آشنایی و اعتماد اولیه، هیچ چیز بیشتر از مقداری که او راغب است نخواه … ابراز علاقه عاطفی در حدی که او راحت است داشته باش. همینقدر که می داند دوستش داری برای شروع کافی است. فقط آنطرف ها باش. تا حد ممکن، سنگین و با وقار…

دوم اینکه به نظر می اید خودت بیشتر می ترسی تا او… مطمئن باش اگر برایش جالب باشی کم کم به سمتت می آید. نترس. مهربان و صادق باش. ترس اینکه از دستش بدهی ترا وادار نکند که سمج بشوی و به هر وضعی شده بله اولیه را از او بگیری.

آدم ها تربیت، شخصیت و ملاحضات متفاوت دارند. ترس و نگرانی و حتی امیال متفاوت دارند. این ها را بدان. او فقط بازتابی از شدتِ علاقه تو نیست. او خودش یک موجود مستقل است. این عشق تب آلود تو طبیعی است ولی نگرانی ها و محذوریت های او هم واقعی است.

از این روزها و احساساتی که داری لذت ببر… سعی کن هر چقدر که ممکن است با مهربانی و صبوری، برای او هم لذت و خاطره خوب فراهم کنی … او را نترسان، با درخواست هایی که آمادگی اش را ندارد شرمزده و مضطربش نساز…

منبع تصویر

Written By
More from بهمن
عشق یکطرفه عاقبت ندارد
  سلام. حدود ۲ سال پیش به دختری دل بستم. از همان...
Read More