به خاطر نتیجه یک تست شخصیت، از هم جدا شدیم

طی رابطه ای مجازی که با دختری داشتم پس از اینکه کلی نقاط مشترک تو خودم و اون دیدم بهش علاقه مند شدم. باهاش درمیان گذاشتم و به نوعی خواستگاری کردم ازش. بعد پیش مشاور رفتیم و تست شخصیت دادیم، بر خلاف تصورمون تست، ما رو دو تا آدم متفاوت نشان داد. مشاور هم گفت اگه ازدواج کنین یه مقدار چالش خواهید داشت چون دو نفر مشابه نیستید و این میتونه انرژی ببره و در نهایت ممکنه بتونین باهم بسازین شاید هم نتونین و ببُرین!

ما هم با وجود همه علاقه ای که به هم داشتیم ناچارا جدا شدیم. الان من موندم که کارمون درست بود یا نه. چون ما همدیگر رو خوب درک میکنیم و کلی علایق مشترک داریم. از طرفی اینکه کمتر کسی کاری مثل ما رو انجام میده ناراحتم میکنه. با خودم میگم آخه کدوم دو نفر عاشقی به خاطر یه تست رابطه شون رو به هم میزنن؟
الان سوالم اینه که آیا ما کارمون درست بوده یا اشتباه؟ چی کار کنم؟ اگه رابطه رو از سر بگیریم و ازدواج کنیم آیا با این تفاوتهای شخصیتی میتونیم خوشبخت شیم؟

 

شاهرخ عزیز

باور نکردنی است. اصلا و ابدا کار درستی نکردید. انسان ها موجودات بسیار پیچیده تری از هر نوع تست و ارزیابی هستند. اصلا هیچ انسانی شبیه انسان دیگر از نظر شخصیتی نمی تواند باشد حتی اعضای خانواده، حتی دو قلوها…

این چه مشاوری است که به شما گفته تفاوت تان انرژی می برد و شاید با هم بسازید و شاید از هم جدا شوید؟ پیش یک کف بین می رفتید پیشبینی مشخص تر از ایشان ارائه می داد.

شما بیش از ۵۰ درصد شانس ایجاد رابطه ماندگار را به خودی خود دارید چون برای تان، تلاش برای شناخت همدیگر و حرمت یک دوستی و عشق مهم است. اگر از همدیگر خوش تان می آید از هیچ چیز نترسید حتی شکست.

برو پیدایش کن تا دیر نشده…

 

Image source
oncontact.com

Written By
More from بهمن
دو تجربه خواستگاری یک مرد
من مهندس معدن هستم و 31 ساله. برای یک شرکت نیمه دولتی...
Read More