خیانت و تصمیمات اشتباه بعد از آن

چهل و یکسالم شده ولی ازدواج نکردم. به تازگی خانمی را توی یک مراسم دیدم با دوتا بچه به دست و بغل. کمی احوالپرسی کردیم و چند شب بعد بهم پیام داد و کمی با هم حرف زدیم و متاسفانه سکس وارد رابطه مون شد.

الان چند وقته که میگه به علت خیانت عذاب وجدان داره و میخواد طلاق بگیره و  میخواد با هم زندگی کنیم. میدونم که بدترین گناه رو مرتکب شدم. میدونم که اشتباه کردم. ولی نمی خواهم برای یک غلت و اشتباه کوتاه زندگی ام را روی خرابه های یک زندگی  دیگر بنا کنم … من نمی خوام و اصلا هم در طی آشنایی نگفتم که قصد ازدواج دارم.

سلام مرد پشیمان

دست از شرم و نگرانی و احتمالا دلسوزی و حتی احساسات منفی نسبت به خودت بردار… تجربه جالب و گناهکارانه ایی داشتی و بگذار در همین حد بماند. زندگی را بر اساس اشتباهی که مرتکب شدی جلو  نبر.

اشتباه هر دوی تان، شکستن حرمت یک رابطه رسمی بود. نباید غفلت می کردید. اما قرار نیست به خاطر آن تن به هر کاری بدهی. آن خانم یک بزرگسال است و مسئول اعمال خودش است … با او صحبت کن و  اگر لازم شد معذرت بخواه و بگو زندگی اش را به خاطر تو به هم نزند

هیچکدام تان قربانی نیستید. اشتباه کردید. گفتنش آسان است ولی برای هر دوی تان، دسترسی به یک رابطه جنسی بدون مسئولیت، لذت زیادی وجود دارد اما ریسک نکنید چون به صدماتش نمی ارزد.

Image Source

dnaplus.com

Written By
More from بهمن
ابراز علاقه می‌تواند بسیار ساده و راحت باشد
سلام سنگ صبور عزیز، مدتیه عاشق دختری در پارک کنار دانشگاهم شدم،...
Read More