مرد باید چشم و دل سیر باشه

یکی از شانس های بزرگ برای یه زن توی محیط کار، که سرش رو انداخته پایین و داره کار خودش رو می کنه می تونه این باشه که همکار مردش، متاهل باشه.

به قول خودمون خونواده دار … زن و بچه دار.

از اون مهمتر اینه که رابطه اش با خانمش و خونواده اش خوب و محکم باشه. اینجا است که من از صمیم قلب متشکر زنی هستم که هرگز ندیدمش … خانم ِ همکارم.

همکارم، یه مرد ِ فرانسوی نجیب و خونواده دوسته … این عمیقا به من حس اعتماد، اطمینان و تمرکز روی کارم می ده . اولین باره که این حس رو تجربه میکنم … برام جدیده، برای همین دارم می نویسمش.

اگه زن بودید می فهمیدید که در محیط کار، چقدر تمرکز و پیشرفت یک زن می تونه در گرو همکاران مرد باشه … مردانی که به آدم به چشم همکار نگاه می کنند … نه کم و نه بیش.

.این روزها ماموریت کاری مون در شهرستان کوچکی است در دل کوهستان.

.من و همکارم. تمام روز رو در کارگاهی خلوت و خالی و سرد با سیمان و آهن و کابل و سیم و برد و کامپیوتر کلنجار می رویم .. تنها.

گاهی حتی تماس های بدنی برای جابه جایی ناگزیره … اما اولین باره که حس اعتماد، اطمینان و تمرکزم رو در کار و در حضور یه مرد از دست نمی دم … اولین باره که از مردی در محیط کاری ِ خلوت و تنها، نمی ترسم.

و البته که این رو مدیون دو نفر هستم. خودش و خانمش … «سباستین» مدام از همسرش حرف می زنه و معلومه که رابطه خوب و مستحکمی با خانمش داره. خوش به حال هر دوشون

همین … یک دریافت ساده اما جدید!

 

صبا صاد در فیسبوک

Written By
More from ص.ص
سومِ جهان شدن تو والیبال یه شاهکاره
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در جام قهرمانان قاره...
Read More