یکی از مشکلات اصلی مردان

سلام. امیدوارم حالتون خوب باشه. پسرم، 21 سالمه و اهل یزدم. مشکل من اینه میل جنسی کمی دارم. مشکل شرم آور من اینه وقتی با دوست دخترم که می خواهیم با هم ازدواج کنیم میخوابم، حتی اگه لخت تو بغلم باشه آلت من به نعوظ کامل نمیرسه و باعث آبرو ریزیم شد.

بعضی وقتا از خودم خجالت میکشم که وسط سکس تنها راه حلی که به ذهنم میرسه اینه که فیلم سکسی که دیدم را تخیل کنم تا تحریک بشوم.

اینم بگم زیادم اهل فیلم و خود ارضایی نیستم واقعا. شاید در هفته یک بار. سیگار می کشم. وزن و قدم نرماله اما به اندازه کافی نمی خوابم. چند وقته این فکر باهامه که در آینده همسرم به خاطر مشکلات جنسی من ممکنه بهم خیانت کنه. خواهشا کمکم کنید. واقعا روم نمیشه برم دکتر اما اگه لازمه ممنون میشم بگید دکتر با چه تخصصی بهتره که برم. این را هم بگم که این نوع احساس میل کم جنسی را با یک نفر دیگر هم داشتم. مرسی.

 

صدرای عزیز

بیش از 30 درصد مردان در مقاطع مختلف زندگی از ناراحتی های جنسی رنج خواهند برد ولی بسیاری از آنها این مسئله را با هیچکس در میان نمی گذارند و از علوم پزشکی درخواست کمک نمی کنند.
 
خیلی از مردان سعی می کنند از طریق قرص وایگرا یا داروهای مشابه یا مواد مخدر این مشکل را دور بزنند که اگر به صورت درازمدت باشد عواقب ناخوشایندی برای شان خواهد داشت و بیماری شان را تشدید خواهد کرد.
 
بعضی از مردان به روسپی ها پناه می برند چون می توانند یکطرفه به کامیابی برسند. این مردان چون اعتماد جنسی به خودشان ندارند وارد هیچ رابطه جدی نمی شوند. همیشه تنها می مانند و به مرور ناتوانی جنسی حل نشده شان را در خشم و نفرت از زنان، پنهان می کنند.
 
معمولا دو عامل جسمی و روحی باعث آن می شود. یافتن نسبت این دو عامل و اینکه کدام شان باعث تشدید دیگری می شود کار یک تیم است.
 
نترس و شرمنده نباش. همین که به این مرحله از توجه رسیدی بسیار مثبت است. برای شروع، صحبت با دکتر خانوادگی کافی است. بدون هیچ شرمی با او حرف بزن و مشکلاتت را در میان بگذار و درخواست کن که یک آزمایش کامل از قند و چربی تا انواع هورمون های مربوط به سلامت جسمی و جنسی ات بگیرد. در این فاصله سعی کن نحوه زندگی ات ( خواب و تغذیه،  سیگار و مشروب)  را کمی تغییر دهی.
 
اگر دکتر خودت بهای زیادی نداد و ماجرا را جدی نگرفت برو پیش متخصص اورولوژیست یا متخصص عروق یا کلیه و مجاری ادرار … آنها مسلط تر و همه جانبه تر به مشکلت رسیدگی خواهند کرد.  مسئله ایی که داری قابل درمان است. فقط از راه صحیح ماجرا را پیگیری کن.

Image source

Written By
More from بهمن
هرگز از بخشنده بودن دلسرد نشو
سلام. ۲۲ ساله و دانشجو هستم و خیلی ساده و عاطفی. دوستام...
Read More