ارگسم زنان برای مردان نیست

به عنوان یک مشاور جنسی روی سخنم با مردانی است که به دلیل تربیت یا توقع، اصرار دارند شریک زندگی شان را حتما به ارگاسم برسانند. خیلی از مردان نیت اصلی شان این است که برای زنی که همبسترشان است لذت فراهم کنند و متاسفانه نشانه اصلی رضایتمندی جنسی را ارگاسمِ وی می دانند.

زنان هم به خاطر ایفای نقشی که گاهی آمادگی اش را ندارند دچار شرم و گناه می گردند چون متوجه ناراحتی مردان زندگی شان می شوند  می بینند که اگر اعلام کنند به ارگاسم نرسیده اند باعث احساس خودکم بینی و  حس تحقیر در مردان می شوند.

مردان عزیز اینها بخشی از اعمال ساده ایی است که اگر رعایت کنید به نفع زندگی جنسی خودتان و شریک تان خواهد بود:

اگر او به هر دلیلی نتوانست به اوج جنسی برسد عصبانی یا ناراحت نشوید.

در حین هماغوشی مدام از او نپرسید  که آیا به اوج رسیده ایی؟ آیا آمدی؟

گفتگوی بعد از هماغوشی را به بازجویی در باره اینکه چرا به ارگاسم نرسیده است تبدیل نکنید.

به او نگویید که رضایت شما منوط به این است که او به ارگاسم برسد. یا به او نگوئید من قبلا با هیچ زنی این مشکل را نداشتم

به جای این واکنش ها که تاثیر معکوس دارد و بر تشویش، نگرانی و شرم شان می افزاید بهتر است یک محیط آرام و بی توقع را قبل و بعد از هماغوشی ایجاد کنید.

اگر او را دوست دارید و واقعا می خواهید تجربه جنسی خوبی با وی داشته باشد اصلا در باره ارگاسم وی حرف نزنید. به جای آن هر چقدر که بتوانید گفتگوی دو طرفه در باره نیازهای جنسی یا شیوه های تحریک همدیگر داشته باشید.

شما بهتر است نشان دهید از وجود وی لذت می برید و به اوج دلخواه تان می رسید و برای تان مهم است هر طور که او دوست دارد همبستری برایش
دلپذیر باشد.

به خودتان مدام یادآوری کنید که احساس غرور و میل مردانه تان از اینکه یک زن را به اوج رساندید فقط یک اتفاق دلپذیر برای شخص خودتان است.

برای مرد بهتر است این نیت و احساس به زن منتقل شود که از او لذت می برید و بدن و روح او را جذاب می یابید. یادتان باشد که ارگاسم زنان فقط چند ثانیه است ولی لذتی که از هماغوشی و تحریک جنسی او می برید می تواند برایش خیلی خیلی بیشتر باشد.

یک رابطه جنسی خوب و به یادماندنی وقتی اتفاق می افتد که به دور از توقعات فرهنگی و تربیتی، هر کدام تان فقط سعی کنید لذت ببرید و هر طور که طرف مقابل می خواهد به او لذت دهید.

Her Orgasm Is Not About You

More from ماهان طباطبایی
فقط بعضی‌‌ها، تنهایی خردمندانه دارند
فرهنگ درویش مسلکی دوران قدیم، برای تنهایی احترام و ارزش زیادی قائل...
Read More