صبحانه با تخم مرغ ابری

نیمرو، تخم مرغ عسلی تا انواع املت کم نبود که شیوه جدید تهیه « تخم مرغ ابری»  نیز به لیست غذاهای صبحانه ایی اضافه شد. خوشبختانه این نحوه تهیه غذا با تخم مرغ هم زیاد سخت نیست و برای تهیه زرده تخم مرغی که توی ابرها لم داده است 15 دقیقه کافی خواهد بود.

اول باید زرده‌های هر چند تخم مرغی که می خواهید آماده کنید را از سفیده جدا کنید. بعد سفیده‌ها را با چنگال یا هم زن برقی، حسابی به هم بزنید تا آنکه به صورت پف شده در آید. برای غلظت بشتر می توانید خامه یا پنیر رنده شده هم اضافه کنید.

A post shared by Tinny Cheung (@dearestinny) on

سفیده های پف شده تخم مرغ ها را روی سینی درون اجاق به اندازه کف دست، جدا از هم پهن کنید و با حرارت بالا ( 450) به مدت 5 الی 8 دقیقه بپزید. بعد آن را از اجاق بیرون بیاورید و زرده‌هارا میان سفیده‌های پنبه ایی شده قرار داده و دوباره برای 3 دقیقه در اجاق نگه دارید.

بقیه اش بر می گردد به ذوق و فرصت و امکاناتی که دارید. می توانید آن را با اسفناج یا سیب زمینی سرخ شده یا کبابی، یا هر نوع مخلفاتی تزئین کنید. غذای ساده، سریع و راحتی برای صبح روز تعطیل هستند. با یکی دو تکه نان داغ و چایی و قهوه… نوش جان

A post shared by Sophie Howard (@sophahoward) on

 

.
http://www.menshealth.com/health/how-to-make-cloud-eggs

http://www.vogue.com/article/cloud-eggs-food-trend-instagram

منبع ویدئوی ساختن تخم مرغ ابری

http://www.gloucestershirelive.co.uk/cloud-eggs-are-taking-social-media-by-storm-here-s-how-to-make-them/story-30317933-detail/story.html

More from مرد روز
برخورد یک شهاب با قدرت ۱۰ بمب اتم با زمین
دانشمندان بعد از جمع آوری اطلاعات ناشی از یک انفجار بزرگ، متوجه...
Read More