سه حالت آمیزش برای تحریک کلیتوریس

کلیتوریس یا چوچول، حساس ترین نقطه جنسی بدن زنان است که به شکل یک دکمه کوچک در بالای دهانه واژن قرار دارد.  بین 70 الی 80 درصد زنان با تحریک این بخش بدن شان، می توانند به اوج لذت جنسی برسند. برای همین نحوه مدارا، ناز و تحریک آنها، از مهمترین تکنیک های جنسی مردان برای ارضای زنان است.

این حالت برای شروع حسِ صمیمت جنسی و نزدیکی کاربرد خوبی دارد. در این مرحله لازم نیست دخول صورت بگیرد. تماس و سائیده شدن چوچول یا کلیتوریس در این حالت، برای زنان خیلی خوشایند است و آنها را با قدم های سریع، به ارضا شدن نزدیک می کند.  
این حالت نیز قصد اصلی اش، ادامه تحریکی چوچول زن است.  ادامه تماس و به هم خوردن بدن مرد با این نقطه که سرشار از عصب های حساس جنسی است بر لذت هماغوشی می افزاید. فرصت بوسیدن و داشتن دستان آزاد برای نوازش، این حالت را به یادماندنی خواهد کرد،
این حالت آمیزش برای لحظات بسیار نزدیک به اوج گرفتن زن، بسیار مناسب است. چون هم منجر به دخول عمیق می شود و هم چوچول زن را در معرض تماس کامل با بدن مرد قرار می دهد. همیشه یادتان باشد که زنان از تماس و تحریک سطح حساس دور عضو تناسلی شان، بیشتر از دخول لذت می برند.

 

http://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/sex-positions-guide/slide/29

http://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/sex-positions-guide

 https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4597965

Drawing by  BYRON GRAY

More from مرد روز
اتفاقی که افتاد و شکست – ۲
ملحفه را آرام روی فربد می‌کشی و پوسته‌های تخمه و چندین استکان...
Read More