عشق تلگرامی

من پسر ۲۲ ساله هستم و مدت دوسال میشه آلمان اومدم. از همون اوایل با دختری در تلگرام آشنا شدم و گفت عاشقم شده. من هم فک کنم عاشقش بودم چون روزها که کلاس میرفتم با خودم میگفتم کاش زودتر تعطیل بشه برم خونه برای تماس و راز و نیاز. او در ایران زندگی میکند. خانواده ندارد و در خوانواده عمویش بزرگ شده و زندگی میکند. خواستگار زیادی داره و بخاطر قبول نکردن خواستگارها خانواده عمویش با او رفتار خوبی ندارد.

من هنوزم جواب درخواست پناهندگیم نیومده و فک میکنم ما نمیتونیم به هم برسیم و تشکیل خانواده بدهیم. چند بار سعی کردم این رابطه را بهم بزنم یک بار او دست خودش را با چاقو بریده بود و الان میترسم اگه بگم نه بلای به سر خودش بیاره هر بارم که خواستم پیام ندم خیلی ناراحت میشه و گریه میکنه. غذا نمیخوره و دیپرسه و تنهاست.  لطفا کمکم کنید دیگه نمیدونم چیکار کنم با فکر کردن به او از درسهایم عقب افتادم و هرروز پریشانتر میشوم .

image15

 

مازیار عزیز

هر دو جوان هستید و حق طبیعی و سالمی است اگر از هر طریقی به هم علاقمند شوید.

به عنوان یک مرد بزرگسال، آرام و متین با او حرف بزن و بگو با وجود آنکه احساس تان به همدیگر قشنگ و صمیمی است ولی این حد از آشنایی برای زندگی مادالعمر، کافی نیست. به او بگو که وضعیت تو نامشخص است.

حتما خودت هم در یک دوره از زندگی از عشق و توجه او بهره لازم را برده ایی.  بگو که آشنایی و توجه او در بلوغ عاطفی ات موثر بوده است.  اما بخواه که جدی تر و آینده نگرتر به آشنایی تان بیندیشد. واکنش او را بفهم و با دل و جان بشنو ولی سعی کن دقیق و مشخص باشی و حرف های بعدی ات توام با امید یا دو پهلو نباشد.

این رابطه را با گفتگو و تشخیص هر دوی تان شاید بهتر است تمام کنید وگرنه این خاطره زیبا، به ضرر هر دوی تان ختم خواهد شد.

جزئیات رابطه، وضعیت روحی هر کدام تان و قول هایی که به هم دادید برای خودتان آشنا و قابل درک است. بنا بر این، تصمیم گیرنده اصلی خودتان هستید.

 

منبع تصویر

Trash The Dress 

Written By
More from بهمن
شش نقطه حساس جنسی ناآشنا
به طور طبیعی همه ما می دانیم که چه قسمت هایی از...
Read More