از جاسوسی در باره  شریک زندگی تان دست بردارید

jealous-couple-595

افراد دوره و زمانه ما، خود را همواره در محیط های ناشناخته و جدید می یابند. امکان حرکت به مکان های مختلف و ناآشنا را دارند. از دوران اینترنت و تماس مجازی در اینترنت، افراد می توانند حتی بدون هیچ جابجایی فیزیکی، با هر فرد غریبه ایی در هر جای دنیا در تماس باشند.

همه این امکانات، هم امکان شیطنت را بیشتر می کند و هم عدم اعتماد به دیگران را افزایش می دهد. برای همین شاهد شیوع  جاسوسی زوج ها از همدیگر هستیم.

این روزها آدم ها حتی برنامه های مراقبت و جاسوسی روی تلفن شریک شان نصب می کنند. به روش های مختلف به رمز ورودِ وسایل عزیزان شان در اینترنت و تلفن دسترسی پیدا می کنند.

بسیاری از افراد، چون دلگرمی مناسبی در زندگی زناشویی خود ندارند به شک و سوظن، بهای بیشتر می دهند.

از نظر متخصصین و مشاورین زناشویی، سالم ترین و مفیدترین راه برای رفع سوظن، پرسش مستقیم است. این حرکت شاید در ابتدا، احساس منفی ایجاد کند. ولی مسیرهای غیرمستقیم و یواشکی، حتی اگر افشا نشوند ضایعات بیشتری برای رابطه انسانها همراه خواهد داشت.

در این دنیای شلوغ بی در وپیکر، از گسترش دوستی و اعتماد همه سود خواهند برد. افراد هر چه بیشتر به انتقال احساسات صادقانه در بین خود میدان دهند از اعتماد و سلامت عاطفی بیشتری برخوردار خواهند بود. پس، از جاسوسی در باره  شریک زندگی تان دست بردارید

More from مرد روز