جوانان مذهبی و نیاز جنسی

49aa6f4fdf3d643a0f03dd264726434fb1448be2

من 26 سال دارم. در اوج موفقیت کاری و تجاری و با داشتن یک خانواده سالم و روشن، ناراحتی ذهنی و عصبی دارم. در ظاهر خوش برخورد و کاملن مرد مثبتی هستم و عزیزان زیادی را روحیه و انگیزه می دهم.  دلیل ناراحتی ام را نیز می دانم و آن اینکه، در حالی که سخت به سکس نیازمند هستم تاکنون سکس نداشته ام . شاید باور های مذهبی و خانوادگی ام بود مانع ام شد و یا خودم بخاطر داشتن یک خانواده ی سالم دست به این کار نزدم و به همسر آینده ام خیانت نکردم.

اما در این اواخر از این ناحیه ناراحتی ام و عصبانیتم بیشتر می شود. و حتا خلق و خویم تغیر کرده است. دوستانم و خانواده ام اصرار می کنند تا من ازدواج کنم اما من به این باورم که اول باید وضع اقتصاد و تجارت روبراه و ثابت شود و بعدن با آرامش خیال ازدواج کنم. اما حالا نه آرامش خیال دارم و نه فکرم به تجارت درست کار می کند. در 24 ساعت 20 ساعت به سکس و داشتن یک همسر مهربان و عاشق فکر می کنم. دقیقا نتوانستم تصمیم بگیرم و خواستم این موضوع را با شما مشترک کنم. باور دارم یک پیشنهاد منطقی برایم خواهی داشت. دوست دارم اسمم نزد تان راز باشد. باسپاس فراوان

مرد نازنین ایرانی

اول از همه این را  بدان که هیچ مشکلی نداری و صحبت از ناراحتی ذهنی و عصبی نکن. همانطور که خودت به درستی اشاره کردی از دست دادن تمرکز و آشوبی که در خودت حس می کنی ناشی از انرژی عظیم جنسی در یک انسان سالم است.

تا همین 200 سال پیش، اکثریت بشر ساکن روستا و عشایر، در حوالی 20 سالگی ازدواج می کردند و به  شغلی که پدران شان داشتند ادامه می دادند. ازدواج بعد از بلوغ، اصلی ترین راه دسترسی به سکس برای اکثریت بشر بود. راهی که با شیوه کار و اقتصاد جامعه شان مرتبط وهماهنگ شده بود.

خودت ولی نمونه مشخصی از تغییر شیوه معیشت و وضعیت جهان هستی. 26 ساله ای و نوع تجارتی که می خواهی در آن موفق شوی تلاش زیاد می خواهد که نتیجه طبیعی اش بالا رفتن سن تو است.

اکثریت شهروندان جوان که بنیه مالی تجارت ندارند از طریف تحصیلات عالیه می توانند زندگی بهتر را برای خود فرام کنند و آنها نیز باید دهه 20 سالگی شان صرف تحصیل شود.

بالا رفتن سن یک حقیقت جدید بر اساس شیوه معیشت جدید جهان است. اما حقیقت اصلی تر نیاز طبیعی جنسی و مهرو محبت و عشق ورزیدن است که متاسفانه قوانین متناسب با آن توسط مذاهب و سنت ها ایجاد نشده  است.

جوانان مذهبی از این نظر در مخمصه بیشتر هستند بخصوص اگر تربیت شریف و وجدان سالمی داشته باشند. به نظر من سالمترین راهکار که کمترین اجحاف و نامرادی را در حین ارضای جنسی برای امثال تو فراهم می کند خودارضای کنترل شده است. هر راه و روش دیگری به هر حال به بی حرمتی و پشت پا زدن به مرام و تربیت خودت ختم می شود و انسان دیگری مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

هر راه دیگری برای برطرف کردن عطش جنسی ات ریسک و هزینه زیاد دارد. از ازدواج سریع و ملتهبانه غیرمنطقی تا دیدار روسپیان یا صیغه کردن …

صیغه به نظر سالم  و بی آزار و حتی مذهبی می رسد ولی از همان قوانینی است که مربوط به دوران معیشت و اقتصاد قدیم است چون اصل اساسی آن فقط برطرف کردن نیاز مردانه است. تا مادامیکه حق صیغه به دخترانی که در موقعیت مشابه تو هستند داده نشود و نتوانند برای رفع نیاز جنسی بروند و یک مرد را صیغه کنند عمل برابر و جوانمردانه ای نیست.

مردان متاهل بسیاری نیز به خاطر نیاز جنسی یا تنوع طلبی جنسی از صیغه استفاده می کنند ولی آنها نیز اگر شرف و مرام جوانمردانه داشته باشند و دل شان برای ایجاد یک جامعه سالم بسوزد باید از آن پرهیز کنند چون عین این حق به زنان متاهل داده نمی شود. این نابرابری شاید مدعی نداشته باشد  ولی ذات این بی انصافی، ذره ذره، روح و شرف و حیثیت یک اجتماع را مسموم می کند.

جامعه ای که قوانین و حقوق برای همه برابر نباشد و فقط بخشی از شهروندان از قوانین نابرابر بهره ببرند طبیعتا ناهنجاری ها، خیانت ها، اعتیاد، بی بند و باری، رشوه و دروغ هم در آن زیاد می شود.

منبع تصویر

https://newrepublic.com/article/119119/secular-sociologist-studies-evangelical-virgin-men-who-got-married

More from مرد روز
ده عکس هفته سیاره ما
از مدل مرد طلایی تا حضور پاپ در جشن واتیکان تا گارسن...
Read More