اون میگه باید صبر کنیم تا روز ازدواج

Bored Man in Bed

سلام. من یک مرد 31 ساله هستم که مدتی است عشق زندگی ام را به دست آوردم. دختری خنده رو و ساده و بی ادا وارد زندگی من شده که مثل خودم عاشق کتاب های علمی هست و سفر رفتن رو دوست داره و از همه مهمتر خیلی خوشگله. من چشم ازش نمی تونم بردارم ولی یه مشکل بزرگ دارم با این دخترکه نمی دونم چکار باید بکنم. این دختر ناز بدون اینکه اصلا قیافه اش نشون بده خیلی مقید هست حداقل در باره رابطه جنسی. نه تنها نمی خواد قبل از ازدواج سکس داشته باشه بلکه نمی گذاره بهش دست هم بزنم.

من توی دلم از همان روزهای اول این حس رو داشتم که می تونه زن زندگی ام باشه و اگه یه روز خواستم ازدواج کنم همچه تیپی رو در نظر داشتم و دارم. اما این مدت که هی از من خواهش و هی از اون امتناع، نگران شدم که اگه من و اون نفهمیم رابطه جنسی مون چطوریه؟ یا چه جور آدمی توی میل جنسی هستیم؟ آیا اصلا از با هم خوابیدن لذت می بریم و هزاران سئوال دیگه می آد توی ذهنم.

به خودم میگم نکنه از اون سردمزاج ها باشه؟ آخه دختر 27 ساله چطور می تونه یه مرد رو ازش خوشش بیاد و این همه قدرتِ خودداری داشته باشه؟ خلاصه موندم چکار کنم. ازدواج و شرایطش زیاد دور از من نیست و می تونم یه ذره زودتر تصمیم به این کار بگیرم ولی اگه حدس و نگرانی هام درست از آب در بیاد چی؟ اینا من رو می ترسونه و دارم تصمیم می گیرم باهاش به هم بزنم. در ضمن دو سه بار هم به طور ضمنی این حرفا رو به خودش هم زدم ولی میگه من همینم که هستم.

فریدون عزیز

موقعیت اصلا خوشایندی نیست. بخصوص که احساس قلبی ات می گوید دختر همراه و احتمالا همسر خوبی هم خواهد بود. زیبایی و شادی و سبکبالی اش هم که تبدیلش کرده است به رویای هر مرد برای یافتن شریک زندگی …

مرام مردانه و انسانی در یک رابطه دو طرفه ایجاب می کند که اعتقاد و رفتاری که خواسته باطنی این دختر است را محترم بشماری اما این فقط نیمی از اصل رابطه است. بخش دیگر حقوق و خواسته  قلبی تو است. در این شرایط  خواسته ها و میل تو به نوعی به گروگان گرفته شده است. اعتقادات او هر چند درست و متین، ولی مسیر طبیعی رشد و آشنایی را به صورت یکطرفه مشروط کرده است. همه احتمالاتی که گفتی و حتی حدس و گمان های بدبینانه تر نیز حق ابراز وجود دارند.

اما تو در یک محیط ایده ال و تماما منطقی زندگی نمی کنی که شرایط یک رابطه کامل را هم بخواهی طلب کنی. در نسل های گذشته، اصلا انسانها ندیده و نشناخته و نپسندیده با هم وارد زندگی می شدند و با وجود همه  نارسایی ها، مواردی که زوج ها همراه و همسر واقعی می شدند هم زیاد بود. دلیل اصلی اش این است که اولا شرایط تربیتی و اخلاقی افراد یک جامعه می تواند مشابه باشد. دوما همه ما به دور از موقعیت و شرایط زندگی، انسان هستیم و خصوصیات، تمایلات و سلیقه های مان می تواند به خودی خود و « تصادفا» مشترک باشد.

مناسب بودن طرف مقابل برای رابطه جنسی و اینکه ایا برای هم از نظر جنسی همراه و هم سلیقه هستید، یکی از بنیان های رابطه زناشویی است و تو در موقعیتی هستی که هیچ اطلاعی در این مورد نداری. ولی با وجود این محدودیت، به نظر می آید او دختری است که ضرورت دارد با تمام وجود صبور، دقیق و همه جانبه  فکر کنی.

اغلب اوقات طرف مثابل را نمی شناسیم و نمی دانیم چقدر با ما همسر و رفیقاست ولی بدنش را دوست داریم. تو بخش اصلی را فهمیدی. زیبا هم که هست. پس خطر زیادی تهدیدت نمی کند اگر بیشتر صبر کنی و او را از دست ندهی…

 

Image Source
http://themarriageandfamilyclinic.com/she-never-wants-sex/

 

مرد روز در تلگرام

Written By
More from بهمن
چون انتخاب می شویم هیچکدام مان زشت نیستیم
محمدم هستم و ۲۱ ساله.  تا به حال، رابطه عاطفی با هیچ...
Read More