زنان، مجذوب اعتماد به نفس مردان می‌شوند

confidence

داشتن پول، موقعیت اجتماعی و حتی جذابیتِ مردان در همه جای دنیا خریدار دارد ولی خیلی‌ها از این سه عامل برخوردار نیستند. با این وجود به هر طرف چشم بدوزیم زوج‌هایی را می بینیم که به هم علاقمند هستند. اعتماد به نفس شاید مهمترین چیزی است که زنان در مرحله آشنایی اولیه مد نظر قرار می دهند. اینها نشانه های ساده ایی هستند که با تمرین و تجربه، بر احساس اعتمادمان مردان می افزاید

چه شکلی گام بر می دارید؟

زنان مقدم بر هر چیزی به سلیقه لباس پوشیدن و نحوه راه رفتن مان دقت می کنند. تمیز و مرتب پوشیدن و بدون عجله قدم برداشتن، تصور سریع و اولیه ای از مردی موفق را تداعی می کند. البته آرام قدم برداشتن بهتر است از بی تفاوت و بی حوصله قدم برداشتن متفاوت باشد .

به چشم هایش نگاه نکن

چشم در چشم دوختن در اوائل آشنایی، کار سختی است برای همین به قول رینا پیانه نویسنده کتاب « مکانیسم عشق» می توانید موقع حرف زدن و ابراز احساس به یک زن، به جای چشم دوختن در نگاهش، به دهن وی خیره شوید. اکثر افراد، متوجه تفاوت فوق نمی شوند. 

تعریف از مردان

اگر یک زن در حین گفتگو از خصوصیات شما مثلا چاله کوچک روی گونه تان تعریف کرد با متانت لبخند بزنید و تشکر کنید. یادتان باشد که افراد بی ظرفیت بلافاصله و با تعجب می پرسند واقعا؟ راست می گویی؟ بعضی مردان حتی ممکن است شروع کنند به تهیه لیستی از دلایل، که ثابت کنند لایق تعریف نیستند. ولی مردانی که به خودشان مطمئن هستند تعریف را بدون هیچ اما و اگری می پذیرند.

تلفن و تماس بعد از آشنایی اولیه

اگر او تلفن خودش را در ملاقات اول به شما داد سعی کنید بیشتر از 48 ساعت برای تماس صبر نکنید چون تاثیرش این است که فکر می کند مرد ترسویی هستید یا تشخیص کاملی از ماجرای آشنایی ندارید.

پروفسور روانشناسی دانشگاه پنسیلوانیا خانم Judith Coche می گوید قبل از تماس تلفنی روی نحوه بیان خودتان تمرین کنید. به نظر وی حرفی که قرار است تلفنی زده شود بهتر است به روش مدیران شرکت ها باشد که کوتاه و دقیق پیام مشخص شان را شرح می دهند.

از ضعف ها و نارسایی حرف نزنید

اگر در حال توضیح وضعیت زندگی تان هستید سعی کنید از جنبه های مثبت زندگی تان و چیزهایی که واقعا برای تان جالب است حرف بزنیدد.

در کنارشان بنشینید

زنان در برابر مردان در حالت روبرو و ایستاده معذب می شوند و احساس امنیت نمی کنند. حتی در حالت نشسته نیز روبروی شان قرار نگیرید. سعی کنید در پهلوی سمت چپ شان بنشینید. اگر به خودتان مطمئن هستید این جسارت را حتما دارید که منتظر حرکت طرف مقابل برای چرخیدن به سمت خودتان باشید.

صریح باشید

بوسیدن در حین خداحافظی، عملی احساسی و عاطفی است و با درخواست و اجازه گرفتن، همه لطافتش تغییر می کند. اگر نیت تان این است که وارد آپارتمان وی شوید از بهانه استفاده از دستشویی یا هر چیز دیگر استفاده نکنید. به او بگویید که چه منظور و تمایلی دارید.

موفقیتش را جشن بگیرید

آمار امریکا نشان می دهد بر تعداد زنانی که بیش از 60 هزار دلار درآمد سالانه دارند مدام افزوده می شوند. به همان نسبت، زنان فوق حق انتخاب بیشتری را نصیب خود می سازند. با وجود همه این تغییرات، مردان با اعتماد به نفس، احساس خوبی دارند اگر با زنی موفق تر از خودشان آشنا شوند چون می دانند که توجه زنان با اعتماد به نفس را کسب کرده اند.

 

SEX & WOMENDATING9 Easy, Effective Ways to Be More ConfidentGo from zero to sexy in no time flat EDITED BY KRISTINA GRISH, PHOTOGRAPHY BY ONDREA BARBE

http://www.menshealth.com/sex-women/self-confidence-sexual-turn?cid=NL_DailyDoseNL_-_02152016_BoostConfidence_Module2&smartcode=YN_0005368785_0001542130

 

More from ماهان طباطبایی
رابطه جنگ با هویت بشر
مورخ معروف « مارگرت مکمیلان» نویسنده چندین کتاب تاریخی در باره تاثیرات...
Read More