پرهیز از اتفاقات ناخواسته در اتاق خواب

people-marital-problems

آدم ها به همان اندازه که از ماجراهای اتاق خواب خوش شان می اید به همان اندازه ماجراهای به وقوع می پیوندد که برای شان خوشایند نیست. سکس یک جانور خیلی درهم   برهمی است. شلوغ و آشوب زده است. گاهی اتفاقات بد و خجالت آور می تواند تنها خاطرهِ یک همآغوشی باشد. اما دانستن دلایل ایجاد بعضی از آنها، از شدت آنها می کاهد.

1- احساس ناخوشایند در باره بدن مان

سکس یک تجربه بسیار خصوصی است. تجربه ای که می بایست با همه حواس پنجگانه صورت بگیرد ولی به قول دکتر روانشناس Alexis Conason، احساس تشویش و نگرانی، عمومی ترین احساسی است که در حین سکس به سراغ افراد میآید. در حین سکس، تصویری که هر فرد از بدن خود دارد باعث تشویشی می شود که لذتبخش بودن سکس را بسیار کاهش می دهد. اگر از بعضی از قسمت های بدن تان راضی نیستید و احساس شرم می کنید به این فکر کنید که طرف مقابل تان به هر حال از مجموعه شما خوشش آمده است که خودش نیز لخت و بدون پنهانکاری در کنار شما دراز کشیده است.

2- سکس یک اجرای کمدی است

به قول یک سکس درمانگر Susan Block :«سکس را باید به عنوان یک کمدی دید نه تراژدی». شکی نیست که سکس می تواند وقیح و کثیف و غیرعادی باشد محلوط شدن آب دهانها، تماس دست و بدن و لب با قسمت های از بدن که به طور طبیعی نباید صورت بگیرد. بوی عرق بدن و انواع صداهای ناخواسته در حین جست و خیزهای درون رختخواب … همه و همه بخشی از تئاتر سکس و اتفاقات ناخواسته حین اجرا است. یادتان نرود که این یک تجربه همزمان و دو طرفه است. پس فکر نکنید شما فقط ملتفت ماجرای عجیب و کمابیش مسخره فیزیکی هستید. اینها بهایی است که برای غرق شدن در همدیگر باید بپردازید.

3- بعضی وقت ها اعمال طبیعی صورت نمی پذیرد

بدن زنان معمولا علائم ناشی از نزدیکی را می فهمد و شروع به ترشح مایع نرم کننده در درون الت جنسی شان می کند ولی برای خیلی ها به دلایل مختلف نظیر تشویش زیاد، محل عشقبازی، خجالت یا ترس و گشنگی و مستی باعث می شود که بدن نتواند خود را آماده کند. برای همین همیشه دور و بر تختخواب از این وسایل نرم کننده داشته باشید.

4- مشروب الکلی هم خوبند و هم بد

شایعه درستی وجود دارد که می گوید بعد از نوشیدن کمی الکل، آدم ها شجاع تر و حراف تر می شوند و خجالت کمتری می کشند و صریحترو راحت تر مسیر به سمت رختخواب کشاندن فرد دیگر را تدارک می بینند. اما باید یادشان نرود که چقدر الکل بنوشید کافی است. چون یا اعمال موفقی از شما در رختخواب سر نخواهد زد و بدتر از آن اگر هم سکس خوب داشتید چیزی از آن شب به یادتان نماند.

5- عجله کار شیطان است

شاید تعریف استاندارد سکس، دخول الت تناسلی باشد ولی این تعریف کلینیکی و لابراتواری از سکس است. به خودتان فرصت دهید و از جمله افرادی نباشید که انگار ساعتی را کوک کردید برای زنگ زدن در یک وقت مشخص… عشقورزی کنید. به هم  به ارامی هیجان و عطش بیشتری دهید و سعی نکنید از مراحل مختلف به سرعت عبور کنید تا هر چه زودتر زنگ ساعت به صدا در اید.

6- بگویید چه می خواهید

هر فرد با دیگری متفاوت است بخصوص در باره چیزهای که می تواند در رختخواب دوست داشته باشد یا نه … سعی کنید خواسته های تان را به زبان بیاورید و بگویید چه حرکتی از شما سر خواهد زد وگرنه ارنج ها به چشم ها می خورد یا بدتر از آن، ناخواسته یکی زودتر به اخر خط برسد و دیگری مغموم بماند. حتما از دیگران ماجراهای مصحکی در باره اتفاقات درون رختخواب شنیده اید پس سعی کنید به انها نیفزائید.

7-  زانو بزنید و انجام دهید

از زانو زدن و لذت دادن به پایین تنه همدیگر ابا نکنید. خیلی ها این بخش از رابطه جنسی را به خاطر حس اولیه به نظر اولیه ناخوشایند، انکار می کنند. به بلوغ جنسی رسیدن یک تعریف و وظیفه اساسی در خود دارد. باید بپذیریم به هر شکل ممکن که لازم است شریک مان به رضایت کامل برسد.

 

7 Things That Can Go Wrong During Sex and How to Avoid Them By Carrie Weisman /

http://www.alternet.org/sex-amp-relationships/7-things-can-go-wrong-during-sex-and-how-avoid-them

IMAGE SOURCE

http://www.nydailynews.com/life-style/majority-men-create-excuses-avoid-sex-partner-article-1.2303255

More from مرد روز
فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه
فرانسه یکی از بهترین و جوان ترین تیم های فوتبال این دوره...
Read More