حقایقی در باره زودانزالی مردان

stop-premature-ejaculation

به نظر می رسد همه حیوانات مذکر در دنیای وحش از یک رفتار مشابه تبعیت می کنند. همه آنها در باید  بسیار سریع کارشان را تمام کنند. در طبیعت، خطر شکار شدن و مورد حمله مذکرهای دیگر قرار گرفتن به آنها اجازه نمی دهد که وقت تلف کنند.

از دید زیست شناسی تکاملی، هر چه تخلیه جنسی سریع تر و تعداد دفعات سکس مذکرها بیشتر باشد شانس ایجاد کپی بیشتر و تنازع بقا اضافه می شود.

ولی فرق زیادی بین واقعیت طبیعی و حقیقت زندگی اجتماعی انسان وجود دارد. یکی از معتبرترین کلینیک های پزشکی جهان Mayo Clinic در سایت رسمی اش می نویسد انزال زودرس «طلسمی» است که یک سوم مردان را در چنگ خود دارد. مردانی که تشویش، نگرانی و افسردگی ،زندگی زناشوی شان را مختل کرده است.

بشر تنها موجودی است که یاد گرفته است لازم نیست سریع باشد چون معمولا خطری مردان را تهدید نمی کند. این روزها، اتاق خواب ها محیط امنی برای هر چه طولانی تر و زیباتر و عاطفی تر شدن رابطه ها هستند.

به قول دکتر Brian Steixner رئیس انستیتیوی سلامت مردان: « اگر بشر اولیه توانای انزال سریع نمی داشت بقای نسل بشر ممکن نبود ولی چطور بتوانیم این ماجرای تکاملی را به این مردان نگران توضیح دهیم؟ » وقتی که زودانزالی بزرگترین و شایع ترین مشکل مردان است. مشکلی که در بسیاری از موارد، سرنوشت تلخی برای بیماران فراهم می کند بویژه اینکه داروی مشخص و صد درصدی برای آن وجود ندارد.

دکتر Claudia Ressel-Hodan متخصص رفتاردرمانی برای مردان و زوج ها که در فلوریدا مطب دارد معتقد است: « مردان باید ریشه نگرانی شان در حین رابطه جنسی را پیدا کنند. مردانی که از مشکل زودانزالی در رنج هستند باید قبل از هر چیز بتوانند به این درک برسند که چه توقع و تصوری از عمل جنسی وارد ضمیر روحی و هویت شان شده است؟»

او می افزاید: « خیلی از مردان و زوج ها به مطب من می آیند و همه فکر و ذکرشان و تعریف شان از سکس، دخول است. آنها به تنها چیزی که فکر نمی کنند لذتی است که از همبستری می توانند برای عزیزشان تدارک ببینند»

وقتی که کل ماجرای همخوابگی محدود نشود به کارهای که آلت مرد قرار است انجام دهد به خودی خود بار سنگینی از تشویش و تعهد از روی دوش مرد برداشته می شود و از نگرانی اصلی می کاهد. این یک درک و روش اساسی برای بهبود زودانزالی است چون نگرانی، تشویش و ترس باعث و بانی زودانزالی در مردان است.

 

The Surprising Truth about Premature Ejaculation BY JOHN SCOTT LEWINSKI

http://www.menshealth.com/sex-women/premature-ejaculation?cid=socFit_20150602_46833476&adbid=10155603401495207&adbpl=fb&adbpr=56916320206?cid=NL_DailyDoseNL_-_08272015_PrematureEjaculation_Module1

 

More from سعید داورپناه
تکنیک های دفاع از خود برای مردان و زنان
به گفته یک سایت که ویژه آموزش های دفاع از خود و...
Read More