توصیه های یک گی ایرانی

به عنوان یک مرد گی ایرانی، اجازه می خواهم مواردی را در باره خودمان توضیح دهم تا شاید سهم کوچکی برای شناخت بیشتر گی ها فراهم شود. آشنایی که هم از نگاه تبعیض آمیز نسبت به ما خواهد کاست و هم  کمک می کند تا از کشیدن یک دیوار جدا سازنده بین ما و سایر انسانها کمی جلوگیری به عمل آورد:

13701_170

1- نباید گی ها را از نظر توانمندی بدنی یا فنی با مردانی که به زنان تمایل دارند مقایسه کنید بلکه باید بگذارید خودشان خصوصیات و تفاوتها و حتی مهارت های فردی شان را ابراز کنند. گی ها همانقدر که ممکن است در درست کردن غذاهای خانگی و آرایش چشم، مهارت خوبی داشته باشد می توانند در مسایل فنی اتومبیل و برق کشی ساختمان نیز خبره باشد. این که ما تصور می کنیم آنها فوتبال دوست ندارند یا کارهای سنگین مردانه از آن ها برنمی آید در اغلب موارد واقعیت ندارد.

2- گی ها نباید تصور کنند از سر دلسوزی یا ژست آزادامنشی با آنها دوستی می کنید. اگر از رفتارهای شان خوش تان نمی آید و یا اصلا اشتراکی با هم ندارید هیچ دلیل ندارد به دوستی اصرار کنید. هیچ لزومی ندارد در تمام مهمانی های یکی دو نفر گی هم باشند. اگر حس می کنید حرف مشترکی با یک گی ندارید می توانید در کمال سادگی دوستی تان را کم کنید. تصور این که رابطه دوستی به هر دلیلی صمیمی نباشد و حکمِ وظیفه یا تزئینی بیابد برای گی ها همیشه تاسف بار بوده است،

3- مثل تمام انسان های دیگر واقعا کار جالبی نیست که در حضور جمع از آنها بخواهید جزییات امیال و اعمال سکسی شان را برای دیگران تعریف کنند. آنها نباید فکر کنند داخل یک آکواریوم هستند که مسایل جنسی شان  زیر ذره بین نگاه ها قرار بگیرد. دست دوستی  به سمت شان دراز کنید.

5- هرگز تلاش نکنید به خاطر تفاوت در رفتار جنسیِِ گی ها به سرتان بزند که تجربیات عجیب و غریبی به آنها پیشنهاد کنید. به همان دلیل که خودتان برای کشف هویت جنسی تان، افراد دیگر به شما نگفتند که چه باشید تصور این که شاید گی ها در مورد  احساس جنسی خودشان اشتباه می کنند و شما می توانید تغییرشان دهید را برای همیشه دور بریزید.

6- اگر حس می کنید یک همجنسگرا برای شما که جنس مخالف هستید جذاب است شجاع باشید و قبول کنید هیچ وقت امکان ندارد بتوانید حسی را در او بیدار کنید. اگر تلاش کنید یا از او متنفر می شوید یا از خودتان.

7- هیچ وقت به خاطر تصور مردانگی متفاوت شان! فکر نکنید آن ها مطلقا قابل اعتمادند. اینها مسایل رفتاری است که باید به مرور و با مکانیسم های تجربی اجتماعی به دست بیاید و هویت جنسی افراد ارتباطی به آن ندارد. آنها شاید نگاه جنسی به زنها نداشته باشند و این باعث بشود احساس امنیت بکنند ولی اصلا به این معنی نیست که لزوما انسان های رازدار و امینی هم هستند. چون همه ما انسانها به دور از تفاوت ها و علاقه ها و و اکنش های جنسی مان، رفتار و اخلاق و خصلت های بد و خوب داریم.

.