متاهل بودن برای مردان بهتر است

cute-marriage-proposal-photos-january-2014-009

با بودن همسرتان در کنارتان:

1- از بلایا و حوادث جنایی کمتری ( نسبته به مجردین) برخوردار خواهید شد. بر اساس آخرین گزارش ها، مردان مجرد، چهار برابر بیشتر از متاهلین، قربانی خشونت های جنایی هستند.

2- محققین انگلیسی بعد از بازبینی رفتار و عادات جنسی مردان ۳۸ کشور دنیا، به این جمعبندی رسیده اند که در تمام آنها، مردان متاهل سکس بیشتری داشته اند.

3- بر اساس یک گزارش علمی تهیه شده توسط  نروژی ها، مجردها و طلاق گرفته‌ها، بین ۱۱ الی ۱۶ درصد بیشتر از متاهلین، مبتلا  به سرطان می‌شوند. در ضمن طبق آمار موجود، مردان مجرد، احتمال فوت شان بعد از عمل جراحی، بالاتر از متاهلین هست.

4- مردان و زنان متاهلی که از سن ۴۸ سالگی عبور کرده اند ۹۰ درصدشان، ۶۵ ساله شدن را می بینند ولی  فقط ۶۰ درصد مجردین ۶۵ ساله می‌شوند.

5- مردان متاهل به اندازه نصف افراد مجرد دست به خودکشی می زنند و ۴۰ درصد متاهلین صراحتاً اعلام می کنند که از زندگی شان خرسند هستند.

6- دستمزد بیشتری نسبت به مجردین به شما پرداخت خواهد شد. به گفته نتایج تحقیقات دانشگاه ویرجینیا، مردان متاهل بین ۱۰ تا ۲۲ درصد بیشتر از مردان مجرد، حقوق برای شغل مشابه دریافت می کنند.

7- مجردها دو برابر متاهلین الکل مصرف می کنند و یک چهارم شان دچار مشکلی در زمینه مصرف الکل می شوند. در مجموع، مجردها از دفاع بدنی کمتری برخوردارند و طول عمر کمتری دارند.

 

Anna Maltby, The Benefits of Being Married

 http://www.menshealth.com/mhlists/benefits_of_marriage_and_commitment/printer.php

Richard Niolon ,The Case for Marriage: Why Married People Are Happier, Healthier, and Better off Financially

http://www.psychpage.com/family/brwaitgalligher.html

FreeDigitalPhotos.net

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
چرا اروپایی ها قدبلندتر شدند
همیشه ادعا شده است که ناپلئون از قدکوتاه بودن خود& ضربه خورده...
Read More