نکاتی که شاید درباره سینه خانم ها نمی دانستید

اغلب ما مردان به دلائل بسیار متفاوت، بخش بزرگی از توجه مان به سینه زنان، تمایلی کاملاً جنسی است و کتمان آن نیز از جذابیت آن نمی کاهد. بر همین اساس فکر کردیم با دقت بیشتر، جوانب دیگر مربوط به سینه خانم ها را نیز بازگو کنیم.

سایز سینه بر خلاف عصر حاضر، در دوره ی قرون وسطا سینه های کوچک و پهن خانم ها به مراتب جذاب تر از سینه های بزرگ بودند و این در حالی است که به نظر می رسد در برخی مناطق دنیا سایز سینه ی خانم ها روند رو به رشد دارد مثلا در آمریکا در طی پانزده سال، سینه ی خانم ها به طور متوسط دو سایز  افزایش پیداکرده است . ه طور متوسط هر پستان حدود نیم کیلو وزن دارد و حاوی چهار تا پنج درصد از کل چربی بدن می باشد. نوک سینه خانم ها هم، هنگامتحریک جنسی انبساط می یابد که میزان آن تا حدود دو سانتیمتر نیز می رسد.

1b

جراحی سینه

3b

کاشت سینه یا همان ایمپلنت پرطرفدارترین جراحی زیبایی در آمریکا به شمارمی رود.

8b

در همان سال نزدیک به 20 هزار مرد آمریکایی هم سینه های خود را کوچک کردند.

11b

جراحی کاشت سینه دچار تحولات بسیاری شده و متخصصان جراحی پلاستیک از روش ها مختلفی برای کاشت در سینه استفاده می کردند بسیاری از آنها نیز نتایج بسیار بدی برای سلامتی داشتند؛ از عاج و توپ های شیشه ای گرفته تا لاستیک و پلی اِستر تزریق سیلیکون از جمله روش های رایجی بود که منجر به بیماری های پیچیده ای برای خانم ها می شد.

7b

بزرگترین عمل جراحی متعلق به خانمی است که حجم کاشت بر روی سینه های او نزدیک به ده لیتر بود پوشش پوششی که به سوتین های امروزی شبیه بودند از قرن هفتم قبل از میلاد توسط خانم ها پوشیده می شدند، ولی تولید انبوه آنها تنها از سال 1930 میلادی به این طرف آغاز شد امروز درآمد سالیانه تولید سوتین در دنیا نزدیک به 16 میلیارد دلار است.

10b

در سواحل تورسیتی دوبی اگر خانم ها نیم تنه ی بالایشان لخت باشد، شش ماه به زندان خواهند افتاد این در حالیست که در پنج ایالت آمریکا از جمله هاوایی و تگزاس، راه رفتن خانم ها در خیابان با نیم تنه ی لخت منع قانونی ندارد.

وبلاگ بهزاد فرضی پور

http://i.imgur.com/vNvw1te.gif

 

More from بهزاد فرضی پور
زنان خوشگل و مدیر
  در حین دیدن تصاویر مدیر جذاب یاهو، این سوال برایم پیش...
Read More