دلیل اصلی ازدواجی که سکس در آن می‌میرد


روانشناس امریکایی می گوید در همه سالهایی که مردان به مطبم می آیند تا از مشکلات زناشویی شان حرف بزنند مدام می شنوم که از سردی زنان شان شکایت دارند. می گویند اغلب مواقع به نیاز جنسی شان جواب رد داده می شود. می گویند شاید هورمون های زنانه همسران شان افت پیدا کرده. می گویند همسرشان سرشان شلوغ است و حوصله کافی ندارند و ….

ولی وقتی با این مردان با دقت بیشتر، رفتار و موقعیت زناشویی و روابط روزانه شان را مرور می کنم به وضوح می توانم به آنها نشان دهم که مشکل سرد شدن روابط درون اتاق خواب شان، کاهش میل جنسی زنان شان نیست.

مشکل اصلی این مردان این است که متوجه این حقیقت نیستند که زنان برای قرار گرفتن در محوطه احساسات جنسی نیاز به شرایطی متفاوت تر از مردان دارند.

برای مردان میل جنسی به زنی که دوست دارند همیشه مهیا است. اغلب شان بارها پیشنهادش را می دهندو برای مردان رابطه جنسی در حد احساس گرسنگی است و وقتی گرسنه هستند هم می توانند ساندویج درون فروشگاه پمپ بنزین بین جاده ها را بخورند هم می توانند با همان ولع در یک رستوران شیک سیر شوند.

مردان سکس را برای پیوند زناشویی و علاقه بین دو فرد مهم می دانند. سکس برای شان نشان روشنی از ادامه علاقه همسرش به اوست. این قابلیت خوبی استو ارزنده ولی بد نخواهد شد راه های دیگری از اثبات رابطه خوب بین خودش و همسرش را هم پیگیری کند.

زنان ولی برای ارضای میل جنسی حتما نیاز به شرایط و موقعیت و احساسات عاطفی دیگر هم دارند. زنان به اندازه همسران شان گرسنه هستند ولی در هر رستورانی با هر نوع بد غذایی که دارند خودشان را سیر نمی کنند.

این تشبیه ساده را هر مردی می تواند بفهمد. مردی که درون یک رابطه طولانی مدت است بهتر است متوجه این تفاوت زنانه باشند. دقت کنند که زنان وقتی خسته هستند، وقتی نگران مشکلات روزانه خانواده هستند و وقتی می گویند حوصله ندارند یعنی شرایط و عواطف کافی برای معاشقه جنسی ندارند.

اگر زنان تان را دوست دارید سعی کنید با محبت و احترام و توجه بیشتر به نیاز عاطفی شان پاسخ دهید. زنان این تلاش همسران شان را می فهمند و بدون شک عامل مهمی برای افزایش رابطه زناشویی شان خواهد گشت.

https://goodmenproject.com/author/stuart-motola/

More from مرد روز
نگاه مردان به سینه زنان
به هرحال چه بخواهیم یا نه، ما مردان این تهمت واقعی را...
Read More