نوع جدیدی از ژیگولو که بعضی زنان دوست دارند

یک اصلاح در انگلیسی وجود دارد به نام هوبوسکشوال که شاید ۵۰ سال پیش همان دون ژوان یا شاید هم حتی ژیگولو نام داشتند. تفاوت اصلی هوبوسکشوال این است که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارد. کار ثابت ندارد. تحصیلاتش را نصفه کاره رها کرده. حوصله و نیازی برای کار سخت و پس انداز و بالارفتن از نردبان موقعیت اجتماعی ندارد.

این نوع مردان ولی چند خصوصیت قدرتمند دارند که باعث می شود زنان دوران جدید از آنها خوش شان بیاید.

این ژیگولوهای تقریبا ورشکسته همه قصدشان تسخیر جنسی یک زن و رها کردنش نیست. مردان هوبوسکشوال دوست دارند درون یک رابطه بمانند و سر وسامانی به وضعیت زندگی شان بدهند.

این نوع مردان آدمهای گستاخی هستند و از نه شنیدن نمی ترسند برای همین مدام دل به دریا می زنند و توجه زنانی که دوست دارند را جلب کنند.

مردان هوبوسکشوال به زنی که از وی خوش شان می آید احترام واقعی میگذارند و دوست دارند و اطمینان دارند که بتوانند نیازهایش را برطرف کنند. آنها قدرت جذب اعتماد یک زن را دارند.

برای این مردان بازی کامپیوتری یا ورزش و باشگاه رفتن یا با دوستان شان پرسه زدن مهم است ولی در ضمن به خاطر وضعیت نامتعادل زندگی شان، ترجیح می دهند در رابطه با زنی باشند که توقع مسولیت اقتصادی از آنها نداشته باشد.

زنان مستقل این دوران بدشان نمی آید مردی را در خانه خود داشته باشند که مهربان و محترم و حتی جذاب است ولی نقش مالی در زندگی مشترک ایفا نمی کنند.

مرد هوبوسکشوال قدرت حرف زدن عالی دارند. به خودشان می رسند و حتی اگر بتوانند شیکپوش هم هستند.

انها برای زنان شاغل و مستقل که حوصله مردان سلطه جو یا مردان بی بو و خاصیت را ندارند انتخاب کمابیش خوبی هستند.

هوبوسکشوال برازنده یک تعریف کامل و خوب برای مردان نیست و قرار نیست نوع زندگی شان الگویی برای دیگران باشد. اما دانستن خصوصیات و قابلیت های آنها می تواند به بخش زیادی از مردان مجرد معمولی و مستقل کمک کند.

5 Reasons Hobosexuals Get More Loving With The Ladies Than The Average Guy