ازدواج زن مسلمان و مرد یهود و پایان دین

شاید شما بدانید که در دین مبین اسلام مردیکه (با مرتیکه اشتباه نشود!) می‌خواهد با زنی مسلمان ازدواج کند باید مسلمان باشد، شاید از خودتان پرسیده باشید چرا؟ چون اسلام از طریق پدر منتقل می‌شود و برای اینکه بیضهٔ اسلام با خطر انقراض مواجه نشود لازم است مرد همیشه مسلمان باشد، تا فررندان اتوماتیک‌وار مسلمان بشوند.

این موضوع با طبیعت تهاجمی و لشکرکشی مسلمانان هم همخوانی دارد چون در زمان جنگ و درگیری که مسلمانان با خانواده جایی نمی‌رفتند (بجز یک استثناء) برای همین خداوندِ تبارک و تا حالا امر کرد که همان مردیکه در صحنه حضور دارد خودش می‌تواند کار انتقال اسلام را انجام دهد و این وظیفه از شانه زن ساقط شد.

در دین مبین یهود اما این قضیه برعکس است. دین یهود توسط زن منتقل می‌شود! علتش هم با طبیعت جاسوس‌پرور این دین همخوانی دارد. یهود چون از ابتدا توسط موساد و با جاسوسه‌های اغواگرش مانند کاترین شکدم و ملکهٔ قهوه استارباکس و زن کورش کبیر و غیرو منتقل شده از همین رو خداوند تبارک و تاحالا امر کرد همین روند را زنها ادامه دهند و این وظیفه از شانه مردان یهود ساقط شد.

اگر ما ترتیبی اتخاذ کنیم که یک مرد یهودی با یک زن مسلمان ازدواج کند، چون هیچکدام از زن و مرد ناقل دین مبین‌شان نیستند پس لاجرم فرزندانشان بی‌دین و آتئیست می‌شوند! اگر این حرکت در سطح کشور و خاورمیانه اتفاق بیفتد نه تنها در چند نسل آینده اثری از دین و تعصبات کور در این خطه زرخیز باقی نمی‌ماند، بلکه ممکن است بجای دو روز تعطیلات آخر هفته پنجشنبه جمعه، چهار روز تعطیلات پنج‌شنبه، جمعه، شنبه و یکشنبه داشته باشیم!

اما اگر خدای ناکرده اهمال کاری شود و یک مرد مسلمان با یک زن یهودی ازدواج کند اوضاع از اینی که هست هم بدتر شده و احتمال اینکه یک دین جدید به کلکسیون ادیان خاورمیانه افزوده شود بسیار زیاد خواهد شد. تازه اگر دینی هم اضافه نشود احتمال اینکه دوباره بعد از شش هزار سال رسم برادرکشی در خانواده‌ها باب شود تقریباً حتمی است!

More from بهروز مایل زاده
تا حالا کدوم گوری بودی بزمجه
تازه اومده بودم خونه، گلوم خشک بود، یه رد عرق همراه با...
Read More