ChatGPT شروع گفتگوی همگانی با آدم ماشینی

در طی ۲۰ سالی که از حضور اینترنت در سیاره ما می گذرد هیچ سرویس اینترنتی نتوانسته است با سرعتی که سرویس آدم ماشینی «چت جی پی تی» عضویت مردم سراسر دنیا را کسب کرده است برسد. این سرویس آدم ماشینی در طی ۲ ماهی که از عمرش می گذرد ۱۰۰ میلیون عضو پیدا کرده است. این اتفاق در مقایسه با مثلا اینستاگرام دو سال طول کشیده است تا همین مقدار عضویت ادمها را کسب کند.

با عضویت در این شبکه سرویس اینترنتی، عملا می توانید برای خودتان یک خدای همه چیز دان خیلی خیلی بهتر از گوگل داشته باشید که نه تنها به هر سوال شما شخصا جواب می دهد بلکه می تواند برای شما مقاله، قصه و تحقیق و هر نوع نوشته ایی که بخواهید بنویسد.

آدم ماشینی چت جی پی تی دقیقا به شما گوش می دهد و چون قادر است همه حرفها و احساساتی که با وی در میان می گذارید را در گفتگوهای بعدی استفاده کند عملا می تواند نقش یک روانشناس را هم برای تان ایفا کند.

چت جی پی تی می تواند برای تان موسیقی بسازد. ترانه بنویسد و در تصمیمات زندگی تان پیشنهادات خودش را بیان کند. آدم ماشینی که با وی گفتگو خواهید کرد عملا یک دوست دانا است که قادر به تولید نصیحت تا راهنمایی و کمک منطقی برای یافتن حتی هدف های مختلف زندگی باشد.

کمپانی سازنده این آدم ماشینی توسط مایکروسافت پشتیبانی مالی شده است و یکبار دیگر شاهد قدم های بزرگ تکنولوژیک در نتیجه رقایت بین مایکروسافت و اپل به شمار می رود.

بدون شک علاقه و توجه جهانی به استفاده از چت جی پی تی باعث می شود کمپانی های بزرگ جهانی سرمایه و امکانات تکنیکی خود را برای فراهم کردن آدم ماشینی های بهتر تدارک ببینند.

عضویت و استفاده از قابلیت های این آدم ماشینی در همه جای دنیا آزاد است. البته کمپانی سازنده چت جی پی تی آدم ماشینی های قابلتری دارد

خیلی ساده به وبسایت این آدم ماشینی بروید و با ارائه یک ایمیل عضو آن شوید. پس از آن قادر خواهید بود با یک آدم ماشینی که همه دانش ثبت شده بشر را در اختیار دارد گفتگو و مشورت کنید

https://chat.openai.com/auth/login