افزایش مردان مجردی که نمی‌خواهند تنها باشند

آمارها نشان می دهد که نزدیک به دو سوم جستجوگران دوستی و رابطه در همه سایت های دوستیبابی و اپ ها و شبکه های اجتماعی، مردان هستند.

حضور بیشتر مردان در این سرویس های جدید دوستیابی بی دلیل نیست چرا که تماس مستقیم و فرصت آشنایی های سنتی برای مردان هم کمتر شده است هم سخت تر…

تنها دلخوشی مردان این است که برای ابراز اعلام علاقه و آشنایی در اینترنت می توانند کمابیش ناشناس بمانند. ناشناس بودن این مزیت را دارد که شنیدن جواب منفی وقتی که طرف مقابل در برابرشان نیست از تحقیر کمتری برخوردار است.

به طور سنتی مردان معمولا قدم اول را بر می دارند و کلا در اعلام آشنایی، حساب و کتاب های شان راحت تر از زنان است. برای همین در دنیای مجازی نیز به تعداد بیشتری از جنس مخالف ابراز علاقه نشان می دهند. اما این کار مردان وضعیت خودشان را دشوار می سازد.

مردان مجرد بهتر است مدام در اینترنت به این و آن پیشنهاد دوستی ندهند چون بر لیست انتخاب زنان می افزایند. زنان فکر می کنند مردان زیادی برای آشنایی وجود دارند و منطقا توقع و سلیقه شان را بالا می برند.

تغییرات جدید در نحوه پیدا کردن دوست یا همسر، باعث شده است که سن مجردی برای مردان بیشتر شود آن هم برای مردانی که اصلا نمی خواهند تنها باشند و دنبال یار در زندگی هستند.

مردانی که می خواهند یاری برای خود پیدا کنند بهتر است به مرور بیاموزند که به خاطر شرایط جدید بازار رابطه ها، انتخاب ها و پیشنهاداتی که می دهند فقط به زنانی باشد که واقعا برای شان جالب و جذاب و دوست داشتنی است.

The Rise of Lonely, Single Men

Photo by Jeffrey Keenan on Unsplash

More from مرد روز
فکر نکن همه خوبند و تو بد
دعا می کنم شکستی که توی زندگی متحمل شدی را مدام به...
Read More