سریال کمدی ترسناک « خون آشامان در سایه» و بازیگر ایرانی‌

چهار خون آشام( ومپایر) که زندگی جاودانه هم دارند درون یک شهر کوچک امریکایی درون یک خانه به طور مخفیانه زندگی می کنند و ماجراهایی که برای شان پیش می آید هم خنده دار است و هم عجیب.

مرد اصلی این سریال یک نجیب زاده ایرانی است که از حدود شاید ۵ قرن پیش تبدیل به خون آشام شده است. بازیگر ایرانی این نقش بدون استثنا در همه ۴ سالی که سریال ها به نمایش در آمده اند و برای خود هواداران پر و پا قرص پیدا کرده است از زندگی و حوادثی که در ایران قدیم برایش پیش آمده می گوید.

خون آشام ایرانی که نقشش را کیوان نواک بازی می کند بدون هیچ محدودیتی درون سریال به زبان فارسی هم حرف می زند. هر چهار خون آشام آدمهای عجیب و با ایده ها و خاطرات قرنها زندگی هستند. آنها مدام انسانها و اخلاق و سنت های شان را به مسخره می گیرند.

این کمدی ترسناک به سبک خاصی فیلمبرداری شده است. طوری که انها مدام رو به دوربینی که همه جا تعقیب شان می کند حرف می زنند. انها گاهی وقتی عصبانی هستند به گروه فیلمبرداری هم حمله می کنند.

این سریال جذاب و پر بیننده برای دو سال دیگر هم تولید سریال هایش مورد تایید قرار گرفته است و در نتفلکس به تماشا در می آید.

چهار خون آشام تشکیل شده اند از یک زن و شوهر، یک خون آشام که به جای مکیدن خون آدمها، با مکیدن عاطفه شان انرژی می گیرد و نجیب زاده ایرانی که برای خودش یک خدمتکار دارد.


What We Do in the Shadows has been critically acclaimed (particularly for its cast and writing) and nominated for ten Emmy Awards, including Outstanding Comedy Series in 2020.

Written By
More from Saide Kardar
خورشیدگرفتگی
شاهد یک اتفاق نادر و طبیعی بودن، زیبا، جذاب، راز آلود و...
Read More