مهمترین هدف مجله مرد روز افزایش شعور جنسی است

بله مهمترین موضوعی که دوست داریم در مجله مرد روز منتشر کنیم موضوعات مربوط به روابط بین زنان و مردان است برای اینکه معتقدیم بخش بزرگی از آسیبها و ناهنجاری های اجتماعی ما به خاطر نداشتن تربیت جنسی مناسب است.

وضعیت کشور طوری است که فقط یک ایده و نظر بدبینانه حکومتی، به شکل وسیع دارد حس بدبینی و عدم اعتماد و نفرت بین دو جنس را تبلیغ می کند. برای همین آنها اصرار دارند از مهدکودک به بعد پسر و دختر را از هم دور نگه دارند.

بعد از ۱۱ سال و انتشار بیش از ۴ هزار نوشته و ترجمه و بیش از ۴۰ میلیون بازدید هنوز سه ستون از مطالب مجله پربیننده ترین و پر کامنت ترین ها هستند.

در سال ۲۰۲۱ در مجموع بیش از ۲ میلیون بازدید کننده از سراسر دنیا داشتیم و موضوع تابو، عشق و روابط و سنگ صبور موضوعات منتخب اکثریت خوانندگان بوده است.

خودمان را فریب نمی دهیم از اینکه مطالب جنسی زیاد خوانده می شود چون می دانیم در همه دنیا و در همه نشریات این موضوع جزو پر بیننده ترین ها است.

ما با درک این حقیقت است که همزمان بیش از هزار مقاله در زمینه روانشناسی و اندیشه و علم هم فراهم کردیم. چون به طور میانگین می دانیم وقتی هر خواننده وارد مجله می شود توجه اش به موضوعات دیگر درون سایت جلب می شود.

به یمن تکنولوژی بسیار دقیقی که پشت سر هر مجله اینترنتی قرار دارد و مهمترین شان آنالیز گوگل، ما قادریم ترافیک هر لحظه مجله را از هر نقطه جهان ببینیم. ما به راحتی می توانیم پی ببریم که هر فردی که وارد مجله می شود چند دقیقه و چند مقاله را می خواند چند درصدشان زن یا مرد هستند و سن شان چقدر است.

ما ادعا نمی کنیم تنها راه روزنامه نگاری درست هستیم. ما می دانیم که ایران مشکلات سیاسی ناهنجاری دارد که صدمات عظیم اجتماعی و اقتصادی ایجاد کرده است. ولی همه می دانیم که مجله و رسانه سیاسی در این زمینه به حد لازم وجود دارند. برای همین تاکید ما موضوعات اجتماعی است که در این بحبوحه سیاسی کمتر مورد توجه قرار می گیرد.


شما را دعوت می کنیم نگاهی داشته باشید به آماری که گوگل از ترافیک مجله ارائه می دهد.

بهترین ها برای سیاره کوچک ما

More from مرد روز
دوربین مخفی روی باسنِ مدل و تذکر در باره سرطان پروستات
خانم جوانی با نصب دوربین مخفی بر روی شلوارش نگاه مردان زیادی...
Read More