پرنسیپ‌های ساده برای مجردین در مهمانی

۱- کوله پشتیِ پر از دردسر

همه آدمهایی که با تو به مهمانی دعوت شدند مشکلاتی را با خودشان حمل می کنند. یکی با سر درد می آید. یکی ناراحت از تصمیم غلطی است که آن روز گرفته. یکی سرش کلاه گذاشته اند. یکی دوباره دست از ترک سیگار برداشته و …  پس تا می توانید صبور باشید

۲- همیشه آماده رفتن باش

روبرو شدن با تعداد زیادی از آدمهای آشنا و غریبه می تواند استرس زا باشد. اگر دارید متوجه می شوید که تحمل جمع برای تان سخت می شود بروید به بالکن یا سر کوچه… اگر موقعیت بدتر از آن بود که تصور کردید سعی کنید یک بهانه محکم برای خروج اضطراری پیدا کنید.

۳- حالت شکار آهو

چون مجرد هستید قرار نیست در مهمانی به هر جنس مخالف که می رسید حالت شکار آهو به شما دست بدهد. کمی صبر کنید تا پی ببرید کدام یک از مجردهای مهمانی علاقه به آشنایی دارند.

۴- مهمانی جای یارگیری نیست

پشت چند نفر قرار نگیرید که محبوبتر یا پر سر و صداتر هستند. اگر بگردید مدام افرادی را می بینید که به نظر معطل یا سرگردانند یا اینکه حوصله شان سر رفته. اگر می توانید با همه گرم بگیرید

۵- توقع ات را پایین نگه دار

قرار نیست به بهترین مهمانی زندگی تان بروید. پس قبل از اینکه سرخورده شوید حدس بزنید که غذا بدمزه خواهد بود. یکی دو تا از از دوستان مورد علاقه تان آنجا نیست. فردی که جدیدا با وی دلخوری داشتید آنطرفها دارد با یکی می خندد و … اگر شانس بیاورید و وضع به این بدی ها نبود حتما مهمانی خاطره انگیزی خواهد شد.

 

 

image source HyggeLab

 

 

 

 

 

 

 

 

 

More from مرد روز
تزییناتی برای عضو خصوصی زنان
این مد جدید گویا از اسکاتلند شروع شده است و زنان  این...
Read More