فیلمهای موزیکال یادتان که هست؟ این یکی هم خوب است

یکی از نمایش های موزیکال به نام « نامه ایی به خودم» که اخیرا سر و صدا کرده است به صورت یک فیلم به روی پرده فستیوال تورونتو رفته است.

از « اشکها و لبخندها» تا « بانوی زیبای من» نیم قرن پیش تا «مولن روژ» و «شیکاگو» که این اواخر ساخته شده است همگی محبوبیت شان را مدیون کارگردانان خوبی هستند که از آنها فیلم ساخته اند.

فیلمی که از روی نمایش موزیکال « نامه ایی به خودم» ساخته شده نیز دوست داشتنی و به یادماندنی گشته است.

داستان فیلم « نامه ایی به خودم» درباره يك سوء تفاهم ساده است. پسر نوجوان دبيرستانى « ایوان» به پيشنهاد روانپزشكش براى افزايش اعتماد به نفس، براى خود نامه اى تحسين آميز مينويسد و اين نامه به دست همكلاسى افسرده اش كه هیچ دوستی در دبیرستان ندارد ميافتد.

همكلاسى افسرده خودكشى مي كند و نامه با عنوان «ايوان» در وسائلش يافت ميشود. خانواده ماتمزده پسر، با تصور اينكه «ايوان» تنها دوستی است که پسرشان داشته او را به شدت تحويل ميگيرند و او هم تصور آنها را بر هم نميزند و نقش بهترين دوست را برای خانواده بازى ميكند. طبيعى است كه اوضاع به همين شكل پيش نميرود و مشكلاتى بوجود مى آيد.

بازيهاى خوب، موسيقى زيبا و طراحى سنجيده و كارگردانى حرفه اى از امتيازات فيلم است كه ديدنش را لذتبخش ميكند. حضور « ايمى آدامز و جوليان مور» هم در نقش هاى فرعى مادران این دو پسر، در نوع خود جالب و ديدنى است .تماشاى اين فيلم خوش ريتم و چشم نواز را توصيه ميكنم

https://digital.tiff.net/

https://tiff.net/events/dear-evan-hansen

More from مریم خرقه‌پوش
فیلم جدید اصغر فرهادی و شگرد موفق همیشگی
فيلم اصغر فرهادى «قهرمان» برنده جايزه ويژه داوران جشنواره كن فرانسه در...
Read More