معشوقه‌ام را لو دادم

سلام. من یک زن مجرد هستم که نزدیک به ۵ ماه با یک مرد متاهل رابطه داشتم. او از اول هیچ دروغی نگفت و هیچ وعده ایی هم نداد. او گفت که همیشه رابطه بیرون از زناشویی اش داشته حتی در دوران اولیه ازدواجش…

هر موقع که فرصتی می شد از رابطه های دیگری که داشت حرف میزد. او مرد بسیار جذابی است و خودش و همسرش هر دو کار می کنند و زندگی خیلی خوبی دارند.

من می توانستم حدس بزنم که بعد از من هم رابطه خواهد داشت و اشتباه نکردم چون خیلی راحت اعلام کرد که دیگر نمی خواهد رابطه ما ادامه داشته باشد.

من حالم خوب نبود و در یک تصمیم سرآسیمه به ایمیلی که از محل کار همسرش داشتم رجوع کردم و از او خواستم که با من تماس بگیرد. من در باره رابطه خودمان با ذکر جزئیاتی از محل قرارهای مان و حتی اطلاعاتی که از زندگی شخصی و زناشویی اش داشتم را گفتم. چندین رابطه دیگرش را هم که خیلی راحت و بدون لاپوشانی به من گفته بود را هم شرح دادم.

من ولی الان احساس پشیمانی می کنم و از همه بیشتر نگران از هم پاشی زندگی خانواده شون هستم. ایا کار درستی کردم؟ چه کاری از من ساخته است.

میترای عزیز

اولین و بهترین کاری که الان می توانی بکنی این است که سعی کنی دیگر با یک مرد متاهل رابطه نداشته باشی حتی اگر جذابترین و بهترین مرد دنیا باشد.

دوم اینکه به هر حال حق همسر آن مرد است که بداند شوهرش دارد به وی خیانت می کند. هر تصمیمی که خودش تشخیص می دهد درست است را می گیرد. امیدوار باش که به نفع خودش و فرزندانش باشد. به هر حال آن مرد وارد محوطه ریسک و ضرری قرار گرفت که هر چیز ممکن بوده است.

سوم اینکه لطفا صد در صد پرونده این ماجرا را برای خودت ببند و خودت را کاملا و برای همیشه از زندگی آن خانواده دور کن. سعی کن هرگز با مرد متاهل وارد رابطه نشوی چون دفعه بعد ریسک این خطا ترا هم اذیت خواهد کرد.

Written By
More from بهمن
پیشنهاد ازدواج به یک دختر طلاق گرفته
پسری هستم ۲۹ ساله، چند ماهی است که با دختری آشنا شده...
Read More