چرا کیر را آلت مینامند و کُس را شرمگاه؟

یکی از مسائل مهم بشریت، از دیرباز تا امروز «کُس» بوده است. موضوعی که بخش مهمی از بار اقتصادی جهان را به دوش می کشد.


چرا این کوچولوی دوست داشتن کتابی برای خودش نداشته باشد؟ آن هم وقتی که هر چقدر انکارش کنیم از همه جای تاریخ، اقتصاد، فرهنگ و هویت جامعه بیرون میزند و راهش را به زندگی باز می‌کند. 

خوشبختانه این کتاب وجود دارد. ایریس و روس، مولفان این پروژه مصور، از کس‌های مختلف عکاسی کردند تا کلیشه های رایج درباره کُس زیبا را در سیاره زمین بشکنند.

آیا  کُس هر زن باید همان زیبایی را داشته باشد که دنیای پورن تبلیغ می کند؟ قرینه نبودن و لبه داشتن و تیرگی و نسبی اش در مقایسه با دیگر جاهای بدن طبیعی است یا نه؟ سوالاتی که این کتاب بی کلام به خوبی جواب می دهد، فروش بالایی کرده و چندین بار تجدید چاپ شده است 

این نوشته شاید نتواند به قدر کتاب حاوی تصاویر صدها  کُس از سرتاسر جهان، حق مطلب را بیان کند، اما تلاشی است برای تشویق زنان برای دوست داشتن این عضو بدن که به نادرست شرمگاه خطابش کرده اند.

چه چیزی در کُس برای شرمگین بودن وجود دارد؟ چرا کیر را آلت مینامند و کُس را شرمگاه؟ شاید همیشه می خواهند از مردان فاعل بسازد و از زنان مفعولینی شرمگین؟ خلاصه اینکه خانم ها، کُس ِ زیبا و ناز خود را، در هر شکل و فرم با کُس بازیگران فیلم های پورن مقایسه نکنید. کُس شما در هر شکل و فرمی لایق بوسیده شدن، لیسیده شدن و نوازش است.

 کُس را، به جای ناز، ناناز، بیکینی، گُل، اضافه و شرمگاه، کُس بنامید که نام اصیل آن است. این نام یک زمانی بار معنایی منفی هم نداشته، مثل سر و چشم و گوش بوده ولی به مرور زمان تبدیل به شرمگاه شده است.



کتاب گربه – ناگفته های آلت جنسی زنانه Het Poezenboek

نام نويسندگان کتاب Iris Uncles – Roos Neeter:

https://hetpoezenboek.nl/ لینک خرید کتاب

More from ابر صورتی
ما دخترهای دهه شصتی و آموزش جنسی عجیب و غریبی که داشتیم
من و بیشتر دخترای دهه شصتی، اطلاعات پیرامون سکس رو از پچ...
Read More