هفت نوع آدم مجرد

۱- مجرد عزادار

مجردی که قبلا شانس آورده بود و درون یک رابطه عاشقانه زیبا، واقعا حال و روزش خوب بود. وقتی رابطه اش به پایان رسید برای سالها عزادار است.

۲- مجرد اجباری

قدم میزند به یادش می آید مجرد است. غذا می خورد، می خوابد، مهمانی می رود، لباس می خرد و تقریبا هر کار و تصمیمی فقط یادآور این واقعیت است که مجرد است.

کاملا امیدش را از داشتن رابطه و یافتن یار از دست داده و اصلا نمی خواهد در باره آن فکر کند. تا مادامیکه از این حس مجردی اجباری بیرون نیاید به نظر می رسد اصلا هویت فردی یا شخصیتی مستقل ندارد.

۳ – مجرد ابدی

این نوع مجردها انگار به دنیا آمدند که مجرد باشند. دوستان خوبی دارند. کار و زندگی شان ردیف است. نقشه و برنامه های جالبی دارند که زندگی شان را هیجان انگیز ساخته است. همینطوری دارند از زندگی لذت می برند. اهل سفر یا انواع عادت های سرگرم کننده هستند.

۴ – مجرد موقت

تازه وارد دنیای مجردی شده است. خوشحال است که می تواند از مزایای مجردی لذت ببرد. قبلا هم در این وضعیت بوده و مسیر و حس هایش هم برایش اشنا است. مجردی موقت برایش جالب است چون می داند دوره کوتاهی در این حالت خواهد بود پس هر لحظه اش را خرج می کنید.

۵ – مجرد مشغول

سر از پا نمی شناسد. دنیای ارتباطات و همه وسایل تماس و اشنای و دوستیابی را در اختیار دارد و تخت گاز از موهبت مجرد بودن استفاده می کند. توی ذهنش شاید فکر می کند که بله یک روز من هم ممکن است مجردی ام تمام شود پس زنده باد اکنون.

۶- مجرد منتظر

یک انسان کامل و دقیق که رابطه با انسان دیگر برایش جدی و مهم است. مجردی که با حوصله و با صرف وقت و انرژی دنبال فردی است که بتواند روی زندگی زناشویی با وی مطمئن باشد. مدام و کنجکاوانه وارد هر نوع رابطه ممکن می شود تا « او» را پیدا کند.

۷- مجرد مردد

فردی که عملا مجرد نیست و یک فرد در زندگی اش وجود دارد ولی رابطه اش واقعی و دلخواهش نیست. یکی دیگر هم هست که یواشکی دوست دارد. او ولی هنوز تصمیم نگرفته است می خواهد با کدام شان هم مسیر و هم سر شود. شاید هم هیچکدام…

https://www.shemazing.net/the-7-different-types-of-single-people/

image source

https://www.todayonline.com/

More from ماهان طباطبایی
کشیش امریکایی: طرفداران ترامپ را بفهمید
به نظر من بر اساس حداقل دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته، رسانه...
Read More