چرا برای مردان، ارگاسم زنان مهم است

13978796483_8ca2109c76_k

بسیاری از ما مردان بعد از پایان یک عشقبازی و آمیزش موفق از طرف مقابل می پرسیم چطور بودیم و اگر امکانش بود حتی می خواهیم به کیفیت کار ما نمره هم بدهند. از همه مهمتر می خواهیم بدانیم آیا به مرحله اوج رسیده اند یا نه؟ متوجه هستیم که اغلب زنان دوست ندارند از آنها پرسیده شود اما اجازه دهید از زاویه حس و وجودِ مردان به این مسئله بنگریم:

۱- ذات ما مردان با رقابت و مسابقه گره خورده است. ما می خواهیم بهترین باشیم و به همین دلیل می خواهیم بدانیم چه احساسی دارید. می خواهیم بدانیم چقدر خوب بوده ایم.

۲ – به اوج رساندن شما، نشانه ای است از مردانگی ما است … ما می خواهیم سربلند و مغرور از رختخواب بیرون بیاییم

۳ – ما چه بخواهیم یا نخواهیم حسود هستیم و دانستن اینکه نیاز جنسی تان را به خوبی و کافی برطرف کرده ایم به ما احساس اطمینان مطمئن می دهد.

۴ – به قول مشهورترین روزنامه نگار و روانشناس سکس نویس انگلیس خانم Tracey Cox« لحظه ارگاسمِ زنان، برای مردان خیلی زیبا است ومی خواهند آن لحظات را مدام شاهد باشند»

۵ – لحظه ارگاسم خیلی خصوصی و صمیمی و طبیعی است. صدای خیلی غریزی که حکایت از لذت واقعی  زنان است تا مدتها در روح  و روان ما خواهد ماند. احساس غرور و افتخاری در ایجاد آن لحظه واقعا بی نظیر است.

۶ – اگر همه این دلایل بالا نبود چرا اینقدر خود را به دردسر، مشکل، صرف وقت و عاطفه می انداختیم. چطور می توانستیم نه شنیدن ها و مشکلات مختلف را تحمل کنیم؟ می ماندیم خانه و خودمان را ارضا می کردیم.

۷ – لذت بخشی و حتی دانستن کیفیت لذتی که می توانیم در زنان ایجاد کنیم به ما احساس به پایان رساندن یک هدف و مسئولیت دوست داشتنی می دهد. ما زیاد اهل ابراز احساس نیستیم. بگذارید با ایجاد این لحظات خصوصی زیبا و مشترک، احساست مان را بروز دهیم.

 

8 Reasons Guys Love it When You Orgasm

http://www.cosmopolitan.com/sex-love/news/a47459/reasons-he-really-wants-to-make-you-orgasm/

http://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/guys-love-when-you-orgasm?cid=OB-_-WH-_-CHRR

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2266282/Why-men-LOVE-orgasm-face-Sexpert-Tracey-Cox-explains-know-faking-gives-tips-perfect-yours.html#ixzz48jaTHg83

Image source

http://bodylanguageproject.com/articles/body-language-orgasm-face-pained-face/

More from مرد روز
هشت عکس خیالی هفته
http://edelmangallery.com/artists/artists/o-z/robert-and-shana-parkeharrison.html عکاسی در دنیای امروز به دلیل قابل دسترس بودن دوربین های...
Read More