نگران حرفِ مردم

دختر همسایه عزیز

در محیط کارم زنان و دختران جذاب زیادی هستند. دلم می خواهد ازدواج هم بکنم. هم وقتش رسیده و هم  کار خوبی دارم. به نظرم می رسد زنانی که از نظر سنی  کمابیش به من نزدیک هستند بخصوص یکی دو تای شان که قبلا ازدواج هم کرده اند نظرم را جلب کرده اند. راحتی، احساس اطمینان و مستقل بودن شان برایم جالب است ولی دلواپس واکنش اطرافیان و فامیل هستم.

نگران حرف مردم- سیاوش

 

دختر همسایه:

سیاوش جان، اول باید به شما تبریک بگویم که برعکس بعضی آقایان که هرچه سنشان بالا می‌رود، برای ازدواج، دختری با سن و سال کمتر را انتخاب می‌کنند، شما آنقدر بلوغ فکری دارید که بدانید فاصله سنی  زن و شوهر هر چه کمتر باشد روش زندگی وعلایق و سرگرمی‌های مشترک بیشتری خواهند داشت.

درست است که اطرافیان، بخصوص خانواده شما، ممکن است مایل باشند با دختری مثلا 22 ساله مجرد ازدواج کنید. اما باید به این فکر کنید که هدف  شما از ازدواج نمایش همسر به دیگران است یا زندگی مشترک توام با تفاهم و یکدلی!

با هر کدام که فکر می‌کنید صفات و رفتارش با زن ایده‌آل شما نزدیکی بیشتری دارد رابطه را شروع کنید.

 کمترنگران واکنش اطرافیان و فامیل باشید، این شمایید که باید یک عمر با همسر خود زندگی کنید و طبیعی‌ست که شما باید او را بپسندید. آنها هم  وقتی ببینند شما با او خوشبختید، مطمئنا راضی می‌شوند.

Written By
More from زویا
اختلاف تربیتی
سنگ صبور محترم همسرم با انکه از خانواده مذهبی‌یی نیست ولی اصلا...
Read More