روبات ها، همسران آینده بشر

دلائل زیادی وجود دارد که در آینده نزدیک، تصور رابطه جنسی بین انسان و روبات، دور از واقعیت نباشد. در نظرسنجی که توسط روزنامه هافینگنون پست صورت گرفت 18 درصد افراد فکر می کنند تا سال 2030، داشتن رابطه جنسی با روباتها عملی خواهد شد.

یکی از مزیت های روباتها، توسعه و برنامه ریزی برای درک، شعور و قدرت سخنگویی است. به عبارت دیگر افراد می توانند بر اساس سلیقه خود، به برنامه ریزی یک روبات مشخص برای همسری بپردازند. هر موقع نیز احساس و حتی انگیزه های زندگی در افراد عوض شد قادر خواهند بود روبات ها را بدون هیچ دردسری با خود تطبیق دهند.

در باره رفع نیازهای جنسی و حتی نصب مخزن تولید مثل ( که در حال حاضردر آزمایشگاه ها و از طریق لقاح مصنوعی صورت می گیرد)  می توان مشکل ادامه بقا را نیز حل کنند. بر اساس تحول سریعی که روبات های جنسی  در حال حاضر برخوردارند بی شک روبات های زنانه و مردانه خیلی کاملتری نیز توسط بشر تهیه خواهد شد.

https://www.youtube.com/watch?v=EFBWXdHiZ78

https://www.youtube.com/watch?v=jzQ1g2Nq9BQ

روباتها در حال حاضر بخش بزرگی از کارهای بشر را انجام می دهند. آنها به جای بشر می جنگند، به جای بشر آزمایش های خطرناک را به عهده می گیرند. راهنمای موزه شده اند و نامه بری در ادارات بر عهده آنها گذاشته شده است.

به همه این ماجراها، تنهایی روزافزون بشر و ضعیف تر و کمتر شدنِ شانس دیدار حضوری افراد را اگر بیفزائیم مشاهده خواهیم کرد که فکر داشتن رابطه جدی تر با روباتها زیاد هم غیر عادی نیست.

به گفته ناظران علمی، مهمترین تاثیر در رشد تکنولوژی روبات های جنسی، حذف یا محدود شدن روسپیگری خواهد بود.

 

نظرسنجی در باره رابطه انسان با روبات

http://news.cnet.com/8300-5_3-0.html?keyword=sex+with+robots

http://www.nbcnews.com/id/21271545/#.UbQPd5wYh8o

 image source

http://forums.canadiancontent.net/hot-topics/126011-drives-opens-doors-google-sell.html

ویرایش و بازنشر از آرشیو

More from مرد روز
هشت عکس هفته – مسابقه جهانی بهترین محل عروسی
بیش از پنج هزار عکس به مسابقه جهانی بهترین محل عروسی راه...
Read More