زن مورد علاقه من از من بزرگتر است

origami1

سلام سنگ صبور عزیز

پسری هستم که به زودی وارد 25 سالگی می شم و در یک شرکت کار می کنم. مدتی می شه که یک خانوم  وارد شرکت شدند به عنوان همکار و ایشون بین 3 تا 3.5 سالی از من بزرگتر هستند.

اوایل حتی تصویر علاقه مند شدن به ایشون حتی در مخیلات ام نمی گنجید خوب راستش رو بخوای دلیل اصلی این بود که از لحاظ ظاهر مطلوب من نبود ( اون اوایل ).

خلاصه توی همین مدت که از لحاظ فضای کار هم تقریبا به هم نزدیک هستیم رابطه خیلی دوستانه ای بین ما رشد پیدا کرد و جو کلا جوری هست که از صبح تقریبا تا انتهای زمان اداری در حال خنده و شوخی هستیم و باهم رابطه پر نشاط و شوخ و شنگی داریم و خلاصه کنم از وقت گذروندن و صحبت کردن باهاش لذت می برم.

این اواخر یعنی تقریبا بین یک ماه و نیم تا دو ماه حس می کنم جذابیت ها و طرز فکر شون منو حسابی تحت تاثیر گذاشته و حتی دیگه مثل سابق درمورد ظاهرش قضاوت نمی کنم اما مشکلی که دارم اینه که نمی دونم اصلا ارتباط برقرار کردن باهاش اون هم چون تو یه جا کار می کنیم کار درستیه یا کلا سعی کنم فاصله بیشتری از اش بگیرم؟

ممنون می شم نظرت رو بدونم.
تشکر.

محمدرضای عزیز

ذهن منظم و منطقی داری و احساس نگرانی ات بسیار طبیعی است. داری به او علاقمند می شوی ولی این را در نظر می گیری که هم  کمی از تو مسن تر است، هم زیبایی فیزیکی چشمگیری ندارد و در ضمن همکار هم هستید.

مهران عزیز به نظر من نگرانی هایت بی اساس نیست ولی مهم هم نیست. چند سال تفاوت سنی آن هم در بیست و چند سالگی هر دوی تان، هیچ مشکل فیزیکی یا تغییر و تحلیل رفتن یا ایجاد فاصله سنی آشکار تا آخر عمرتان ایجاد نخواهد کرد.

این روزها، تغذیه سالم، مراقبت های پزشکی و ورزش، زنان و مردان جوان را حتی تا حوالی 70 سالگی نیز شاداب و پر انرژی نگه خواهد داشت. برای بچه دار شدن نیز به نظر می رسد مدام امکان باروری برای سن های مختلف سالم تر و کم ریسک تر می شود. محل کار نیز اگر ماجراهای آشنایی جدی به ساعات بیرون از اداره منتقل شود واکنش مخاطره انگیز شغلی ایجاد نخواهد کرد.

مهمترین ماجرا که باید در راس تصمیم گیری ات باشد تعادلی است که باید پیدا کنی بین زیبای بیرونی و فیزیکی که در او زیاد سراغ ندیدی و زیبایی و طراوت درونی که او دارد و مجذوبت کرده است.

مقدار قابل توجهی از روابط زناشویی بدون کمترین اطلاعات جنسیِ یک زوج به همدیگر شروع می شود و به مرور به خاطر شخصیت زوج ها، میزان تعهد، تفاهم و علاقه شان به همدیگر، زیباتر می گردد و بر عکس آن نیز کاملا صادق است.

ولی با این وجود، داشتن رابطهِ  شاداب و موفق جنسی، بدون استثنا برای هر زوجی یک اصل اساسی است. چون کل ماجرای رختخواب برای خود ملاک و معیار و ضرب آهنگ خودش را دارد. چون روز خوب داشتن یک زوج با شب خوبی که در کنار هم داشته اند شروع می شود.

در ضمن بسیاری از مردان و زنان که همسران جوان تر و یا حتی جذاب تر دارند می توانند رابطه جنسی شادابی نداشته باشند تا آنجا که عملا قادر به پاسخگویی به یکی از نیازهای اساسی همدیگر نباشند.

بهمن

Written By
More from بهمن
زنان و مردان اخمو
  سنگ صبور محترم من دختری 29 ساله هستم. قیافه معمولی ایرانی...
Read More