هنرپیشه جذاب Jamie Chung و رمز و راز ملاقات اول

مجله سلامت مردان از هنرپیشه جذاب امریکایی Jamie Chung خواست چند شگرد و قلقِ ملاقات اول با یک زن را که به نظر او مهم است برای مردها بیان کند:

jamie-chung-recovers-from-stressful-week-02

یک ذره صبوری بیشتر می تونه پاداش خوبی در بر داشته باشه. اگه متوجه شدید که موقع ملاقات ۵ الی ۱۰ دقیقه دیر کرده بدونین که می خواسته در بهترین وضع ممکن بیاد پیش شما. پس بی خیال دیر کردنش بشید.

توی ملاقات اول بهش فرصت بدین بتونه خوب ببیندتون. ملاقات های اول توی نور روز و طی دعوت به یک ناهار وسط هفته یا یک کوهنوردی و قدم زدن در طبیعت در روزهای تعطیل هفته بهترینه. خیلی خوبه آشنایی اولیه در حال حرکت و انجام دادن یه کار باشه. اگه همه چی خوب پیش رفت دعوتش کنید به یک شام.

دهن تون عطر نعناع بده. هیچی بدتر از یک مرد خوشتیپ با دهن بدبو نیست.

ما اونقدرها هم حساس و بهانه گیر نیستیم. اگه توی لباسی که انتخاب کریم به نظرتون جذاب نبودم رک و راست این رو بگید. من خیلی از واکنش صادقانه خوشم می آد.

ادای کول بودن و براتون اهمیت نداریم رو در نیارید. بعد از ملاقات اول الکی صبر نکنید و جلوی خودتون رو نگیرید که می خواهید اس ام اس بزنید. اگه طرف ملاقات ازتون خوشش آمده باشه بلافاصله هم زنگ بزنید ضرر نداره. اصلاْ هر چی زودتر بهتر

هرگز و هرگز نپرسید که تمپان پوشیدید؟ با این حرف مثلاْ می خواهید بگید اگه بداخلاقیم به خاطر پریودمون هست وگرنه خوش اخلاقیم. نه. این حرف که مدام همه جا شاید شنیدید غلطه. ما می تونیم هر موقع که بخواهیم بداخلاق باشیم.

Written By
More from سام
راهبه معروف آوازه خوان
راهبه ۲۵ ساله Suor Cristina نه تنها از برندگان مسابقه بهترین استعداد...
Read More