توصیه‌های یک دختر ۲۶ ساله به مردان

من از مردها خوشم می آید. خیلی از وقت ها، مردان را بدون اینکه متوجه شوند با کمی فاصله زیر نظر می گیرم. رفتار و حالت شان برایم خیلی جذاب است. چشم های شان به نظرم برق قشنگی دارد.

من ۲۶ ساله هستم و در حد خودم و محیطی که در آن هستم تجربیاتی دارم و منکر این نمی شوم که زنان نیز معمولا با شیوه های متفاوت همین عکس العمل ها را نشان می دهند.

من اطمینان دارم که راه های سادهِ و مهربانانه تری برای مردان وجود دارد که اگر بخواهند می توانند بر طبق آن به آرزوهای خود برسند. آنها کافی است گاهی دل به دریا بزنند و بدون هیچ نقابی به زنان این دوره و زمانه بگویند که از آنها خوش شان آمده است.

شکارچی نباشید چون توهین آمیز و خطرناک است چون ناخواسته این حق را در شما می پروراند که بدون تایید و انتخاب ما، به سراغ ما بیایید. شکار یکطرفه این روزها دردسر برای تان درست می کند. بگذارید ما احساس اطمینان کنیم و همانطور که می دانید احساس امنیت برای ما، مصادف با تمایل نزدیک شدن به شما است.

بدون شک خواسته های زنان از هم متفاوت است و توقعات متفاوتی نیز از مردان داریم. پس لطفا به خاطر خودتان هم که شده، دست از فرض و گمان بردارید و مستقیما با کلمات مشخص بگویید چه می خواهید و به جواب ما گوش دهید.

سعی نکنید با کلک و تزویر به ما نزدیک شوید. این را باور کنید که شما برای ما جذاب و مطبوع هستید. شما به خودی خود لایق ما هستید و احتیاج به جملات قشنگ و دروغ و ادعاهای غیرواقعی ندارید.

از کودکی به ما آموخته اند که با دیدن جذابیت جنسی شما، عملا چشم مان مان را ببندیم و نادیده بگیریم اما باور کنید ما زنان نیز در اولین ملاقات متوجه می شویم که چقدر زیبا و دوست داشتنی و لذتبخش می توانید باشید..

قضیه تمایل زنان به خودتان را نیز شخصی نبینید. سلیقه های هر کدام ما متفاوت است مگر شما هر زنی را که می بینید مجذوبش می شوید که توقع باید داشته باشید که همه زنها شما را خواستنی بیابند.

من خیلی متاسفم که فرهنگ جامعه، مبلغ این ایده است که شما مهاجم و شکارچی هستید و ما قربانیان. ما فقط دو نفره می توانیم بسیاری از باورهای غلط را تغییر دهیم. هر دوی ما به یک مقصد مشخص می رویم. بله ما خوب است که همزمان با هم بیاییم. راضی و لذتبخش …

The Danger in Demonizing Male Sexuality -Alyssa Royse

http://goodmenproject.com/featured-content/the-danger-in-demonizing-male-sexuality/




فستیوال فیلم تورونتوخرید بلیط فیلمهای فستیوالجدول نمایش روزانه فیلمهای فستیوال

More from مرد روز
تصاویری از مردانِ مشتری روسپی ها
همیشه وقتی صحبت از روسپی ها می شود به درستی بر روی...
Read More