سه توصیه برای یافتن عشق در اینترنت

نسل جوان فکر می کند یافتن یک عشق واقعی، سخت تر از گذشته است ولی اگر از افراد بپرسید می گویند  وضع جوانها با ما، قابل مقایسه نیست. آمارها نشان می دهد که صدها میلیون مرد و زن درسرویس های دوستیابی اینترنتی به طور جدی به دنبال دوست و شریک زندگی هستند.

نسل جوان و مجرد دنیای کنونی می تواند هرساله شانس ملاقات با حدود ۱۵ انسان مورد علاقه اش را فراهم کند. جستجو برای عشق در دنیای مجازی در نگاه اول، چیزی بیشتر از یک بلبشوی تصادفی و شانسکی نباشد ولی در عمل، شانس یافتن یار را بیشتر می سازد.

1- وقتی همه دروغ میگویند شانس آدم های راستگو بیشتر می شود

اکثر آدم هایی که وارد سایت های دوستیابی می شوند بخشی از هویتی که ارائه می دهند توام با دروغ است. خیلی ها مشخصا نمی نویسند از این سرویس های دوستیابی چه می خواهند، بی دلیل در هر بخش پرسه می زنند. اگر اهل ازدواج و رابطه توام با تعهد هستید با شجاعت اعلام کنید. اگر فقط به دنبال ماجراجویی های عاشقانه و دوستی کوتاه مدت یا حتی فقط سکس هستید آن را نیز در پرونده خود ذکر کنید. سن، قد، وزن، موقعیت شغلی خودتان را حدوداً همانطور که هست نشان دهید.

2- کوتاه نیائید و به دل نگیرید

پیگیری و جستجوی یار در اینترنت تقریبا کار طاقت فرسایی است ولی اگر واقعا تنها هدف تان، یافتن عزیز دلخواه تان است پس به هیچ وجه کوتاه نیایید و مایوس نگردید. در قدم بعدی به این هشدار طبیعی توجه کنید که اگر پس از چند ملاقات به نتیجه رضایتمند نرسیدید خودتان را تحقیر نکنید و به خودکم بینی میدان ندهید.

3- احتیاط، یک شگرد واجب است

به خاطر اینکه رابطه و آشنایی اولیه، نیاز به معرفی خودتان، فرستادن عکس و دادن شماره تلفن و حتی ملاقات دارد بنابراین، شرط احتیاط از واجبات است.

اگر کوچکترین حس نامطبوع در باره شخص جدید داشتید آن را سرسری نگیرید چون جمعبت وسیعی از آدمها به هزاران دلیل وارد این شبکه های دوست یابی می شوند. برای همین امکان حضور افراد ناهنجار و حتی خطرناک نیز بالا است. حتما مشخصات دوستِ اینترنتی که با او قرار ملاقات گذاشتید را با یکی از افرادی که به آنها اعتماد دارید در میان بگذارید.

البته این را هم حتما در نظر بگیرید که افراد زیادی واقعا به دنبال یک دوست خوبِ در زندگی خود می گردند.

 

AccelerateTv

More from ترجمه‌ی محمد رادفر
کشف اقیانوس آب در قعر زمین
دانشمندان امریکایی به سرپرستی دکتر  Steven Jacobson  قادر به کشف اقیانوسی از...
Read More