جنبه لطیف و ملایم شخصیت خود را پنهان نسازید

9537-5dwvvc

ارتباط با یک خانم، مخصوصا وقتی که به او علاقه دارید، می تواند کار سخت و پیچیده ای به نظر بیاید. این چند نکته شاید بتواند در آشنایی اولیه با خانم مورد علاقه تان مفید باشد. البته بهتر است در انجام هیچ یک از این موارد زیاده روی صورت نگیرد. این چند نکته را بخوانید و اگر با بخشی از آنها ارتباط برقرار کردید، آنها را در ملاقات بعدی در نظر بگیرید.  

1- به حرف هایش گوش کن

در یک گفت و گوی خودمانی، خانم ها ممکن است از مشکلات زندگی شان صحبت کنند. ولی خیال نکنید که خانم ها همیشه از شما توقع دارند که تمام مشکلاتشان را حل کنید. بعضی وقت ها فقط می خواهند کسی به حرف هایشان گوش دهد و درکشان کند. بعضی وقت ها به جای اینکه بخواهید با انجام کاری مانند یک قهرمان جلوه گر شوید، تنها به حرف هایش گوش دهید. اینگونه هم می توانید قهرمان باشید.

2- نظرش را بپرس

مکالمه یک خیابان دو طرفه است. به او هم فرصت اظهار نظر بدهید و برای نظرش احترام قائل شوید. وقتی که حرف می زند، تنها منتطر این نباشید که حرفش تمام شود و نوبت اظهار نظر شما باشد. او به دنبال یک همدم هست، شما هم همینطور. پس زمینه را برای اظهار نظر او فراهم کنید.

3- حرف های خصوصی‌ات را به او بزن

 یک رابطه زمانی عمیق تر می شود که حفاظ های ارتباطی برداشته شود و حرف های‌تان خودمانی ‌تر شود. جنبه لطیف و ملایم شخصیت خود را به او نشان دهید. بی پرده حرف زدن از خود، یکی از روش هایی است که همه انسانها از طریق آن، با دیگران رابطه‌ای بر پایه اعتماد و اطمینان بنا می کنند.

4- به او نشان بده شخصیت خاصی داری

خانم ها به مردهایی علاقه دارند که در باره کسب موفقیت فکر می کنند و برای آن تلاش می کنند. در صحبت های‌تان از آرزو ها و اهداف‌تان بگویید. خانم‌ها به دنبال افرادی مصمم هستند و مایل هستند نقش همراه را در راه موفقیت برای مرد ایفا کنند. شما هم به او به عنوان یک همراه نگاه کنید، نه یک تماشاچی.

5- با کلمات بازی کن

اگر توانایی استفاده از عبارات خاص و بازی با کلمات را دارید، در چشم خانم ها باهوش تر جلوه خواهید کرد. اگر می خواهید یک خانم را شگفت زده کنید به او نشان دهید که شما می توانید با لغات ساده، عباراتی خاص به وجود بیاورید. نوآوری و سخنوری شما برای خانم ها جذاب خواهد بود.

6- صاف بایست

اگر می خواهید در همان نظر اول خوب جلوه کنید، صاف بایستید. اگر صاف بایستید، قدبلندتر و مسلط تر جلوه می کنید. خموده ظاهر نشوید. طوری ژست بگیرید که بدن شما از آنچه که هست بدتر جلوه نکند.

7- صدای بم‌تر، بهتر

صدای هر فرد بسته به ویژگی حنجره او متفاوت است. خود حنجره نیز متاثر از هورمون است. اگر میزان تستوسترون در بدن یک مرد بسیار بالا باشد، وی معمولا فردی با اعتماد به نفس بالا و پرمدعا، و با ویژگی های مردانه خواهد بود. صدای این افراد هم بم و کلفت است. خانم ها اکثرا به این نوع صدا علاقه دارند.

 

How To Speak To Women, by John Locke

http://www.askmen.com/top_10/dating/how-to-speak-to-women.html

image source

http://i100.independent.co.uk/article/10-famous-quotes-translated-into-how-women-have-to-speak-in-meetings–ZkeHhshPCDl

بهزاد فرضی پور

More from بهزاد فرضی پور
رابطه اینترنت و افسردگی
دو سوال را در نظر بگیرید. اول: شما چه کسی هستید؟ به...
Read More