چهار رفتار زنانه که مردان را اذیت می‌کند

۱- غر زدن

من واقعا نمی دانم غرغرو بودن و دنبال ایراد گشتن بعضی از ما زنان، ریشه اش در چیست؟ شاید کمال گرا هستیم. شاید فکر می کنیم مردان پسربچه هایی هستند که مدام باید توسط یک مادر تر و خشک شوند یا … 

۲- هم به نعل می زنیم هم به میخ

ما زنان توقع داریم مردان به سبک نسل های قدیمی، با ما رفتار نکنند. خشن و محدودکننده نباشند ولی همزمان وقتی که شاهد مهربانی و انعطاف آنها می شویم احترام ما نسبت به مردان کم می شود. در حین آشنایی اولیه، شام و هزینه های معمولی رفت و آمد را می خواهیم مردان بپردازند بخصوص وقتی که هر دو شاغلیم. هنوز نمی دانیم آیا مردان برای آشنایی اولیه خودشان قدم پیش بگذارند یا بروند و با فامیل شان بیایند خواستگاری؟

۳- گریه عادلانه نیست

مردان می گویند اصلا عادلانه نیست که ما زنان در حین روبرو شدن با مشکلات و اختلاف ها، سریع به گریه پناه می بریم. مردان معتقدند گریه ما زنان، قدرت تصمیم گیری را از آنها سلب می کند. مردان می گویند گریه عادلانه نیست چون خودشان نمی توانند ناراحتی شدیدشان را با گریه بروز دهند.

۴- اگر علاقه ایی ندارید زودتر بگویید

مردان می گویند زنان برای ابراز علاقه، تکلیف شان را زودتر مشخص کنند. پریشان و سرگردان نگه شان نداریم. آنها را به بازی نگیریم.

ما زنان البته چاره ای نداریم که محتاط باشیم. برای ما پذیرفتن دعوت دوستی و عشق، اگر اشتباه کنیم هزینه زیادی می برد. با این وجود می گویند اگر جواب منفی است زودتر اعلام کنیم.

 

Photo by Brooke Cagle on Unsplash

 

Written By
More from Marzieh.H
بعضی آقایان ایرانی مثل ماشین پراید هستند
مثل همیشه سعی می کنم این حرفی که در باره مردها می...
Read More