نکاتی در باره بهداشت سکس مقعدی

در ایران که نمی شود به آمار تکیه کرد ولی اطلاعات به دست آمده از سراسر جهان در مجموع حکایت از این دارد که در بین زوج ها، معمولا مردان تمایل بیشتری دارند که با شریک جنسی شان، تجربه سکس مقعدی داشته باشند.

برای مردان قرار گرفتن در پشت زنان حتی در حالت رابطه جنسی دخول به واژن نیز جذاب و از باستانی ترین شیوه ها است. دیدن زن از پشت سر و قوس زیبای بدن زن نیز مزید بر علت است. تصویری که همیشه در ذهن مرد حک خواهد شد.

تحقیقات مختلف نشان داده است با وجود اینکه زنان دارای عصب تحریک کننده در این بخش بدن هستند ولی درصد خیلی کمی از زنان از این حالت لذت می برند. معمولا درد، حالت ناخوشایند و ترس اینکه محل دخول تمیز نباشد زنان را از این تجربه جنسی دلسرد می سازد.

از دلایلی که ممکن است زنان را مشتاق سکس مقعدی می کند ترس از حاملگی ناخواسته و حفظ باکرگی است. بخشی از زنان نیز به خاطر حفظ رابطه و محبت شان به شریک جنسی، خود را ناگزیر به این کار می کنند. البته شکی نیست که بخشی از زنان از این نوع تجربه جنسی لذت هم می برند.

بر عکس شایعات و تابهای موجود، اگر نکات اصلی بهداشتی رابطه جنسی مقعدی رعایت شود خطر خاصی وجود ندارد. استفاده از کاندوم  و افزودن وسایل و پمادهای نرم کننده از واجبات این عمل جنسی است. این تجربه جنسی باید کاملا جدا صورت بگیرد و بعد از پایان آن، بهتر است دقایقی را برای رفتن به دستشویی و حمام برای تمیز کردن و تغییر کاندوم تعیین کرد.

محل مقعد می تواند به راحتی با پارگی های بسیار کوچک و نادیده گرفته شده رگ های ریز خونی همراه باشد و برای همین اصلا نباید فشار مضاعفی صورت بگیرد و کنترل کننده مقدار و حالت دخول، باید زن باشد.

قانون اول این است که دردی در شریک جنسی ایجاد نشود. برای همین صبوری، ظرافت و همراهی حسی با شریک جنسی نکته مهمی است. هر عمل جنسی باید برای هر دو نفر خوشایند باشد.

بهترین حالت برای تازه کارها، نشستن مرد بر روی صندلی است و ایستادن زن در مقابل او است. با این روش، زنانی که تجربه قبلی ندارند کنترل کننده اصلی  دخول مقعدی خواهند بود.

بسیاری از زنان در این حالت شاید به اندازه دخول در واژن، لذت جنسی نبرند و احتمال به اوج رسیدن شان خیلی کم باشد برای همین مردان بهتر است به خودشان یادآوری کنند که عشقبازی قبل از دخول و تحریک کردن زنان در دستور کارشان باشد. مردان در حین دخول مقعدی با استفاده از دست های شان، می توانند واژن زنان را نوازش کنند. بخصوص تاکیدشان بر روی نقطه کلیتوریس باشد تا این تجربه جنسی را برای شریک شان هم مطبوع سازند.

cdc-sex

http://www.onlinesalamat.com/fa/news/90422

http://www.menshealth.com/tags/anal-sex

image source
www.anatomy-diagram.info

Notey

More from مرد روز
اکثریت زنان، کوچکترش را دوست دارند
اندازه آلت تناسلی، اصلی ترین نگرانی مردان ۱۶ تا ۶۵ ساله است...
Read More