قد او ۴ سانتیمتر از معیار من کوتاهتر است

width="450"

سلام. بنده ۲۹ سال سن دارم و داری شغل خوب و خانه و درامد خوب می باشم. با دختر خانمی آشنا شدم متولد ۶۸ که ایشون هم شاغل هستن و صاحب خونه و ماشین و تحصیلات خوب و چهره ای زیبا که خواستگاران زیادی نیز دارد و اصرار دارد که تکلیفش رو مشخص کنم.تنها موردی که باعث تردید من در انتخاب ایشان شده قد ایشان است که از حد مورد نظر من که قد ۱۶۷ سانت به بالا میپسندم حدود ۴ سانت کوتاه تر است و واقعا نمیدونم چه تصمیمی درست است در این مورد بگیرم.

مازیار عزیز

شاید کمی به نظر غیرعادی برسد با وجود شرایط مناسبی که برای یک زوج موفق دارا هستید ۴ سانتیمتر کمتر یا بیشتر قد انسان، برای تان مسئله شده است. اما  به هر حال این یک واقعیت غیرقابل انکار است که ماجرای آشنایی اولیه با انتخاب و سلیقه شروع می شود. ریشه انتخاب ما معمولا تحت تاثیر سلیقه عمومی جامعه هر کدام ما است. بخشی از سلیقه ما نیز به اجداد بسیار دور ما مرتبط می شود و برای همین ناخودآگاه است.

می شود بر این نکته هم تاکید کرد که با وجود مهم بودن جذابیت، تجربه نشان داده است تفاهم، شعور، مهربانی، تعهد و شخصیت نیز از بنیان های اصلی زندگی مشترک موفق هستند.

به اضافه اینکه، افرادی که در دو قطب متفاوت از همدیگر هستند نیز همواره دیگری را جذاب یافته اند. بلند قدها از قد کوتاه ها، خجالتی ها از برونگراها، حتی بخشنده ها به سرویس گیرنده ها تمایل پیدا می کنند.

منبع تصویر
http://icydk.com/

Written By
More from بهمن
مردان و غریزه قهرمان بودن
من سیما هستم و ۲۸ ساله. بیش از یک سال است که...
Read More