تنهایی را به اذیت‌شدن خودم و دیگران، ترجیح می‌دهم

photo-17

سلام. من مردی ۲۷ ساله خیلی احساساتی هستم و هر وقت میخوام وارد یک رابطه با دختری بشم از خودم می پرسم انتهای این رابطه چیه؟ تو که الان شرایط ازدواج نداری پس دلیلی نداره وارد رابطه ای بشی که خودت هم میدونی آخرش هم خودت ضربه می خوری و هم شاید طرف مقابلت.

برای همین، نیاز جنسی ام رو با خود ارضایی و دیدن فیلم های پورن برطرف میکنم. موضوعی که اخیرا داره آزارم میده احساس میکنم به دیدن فیلم ها و سایت های پورن، اعتیاد پیدا کردم. خواهش می کنم راهنماييم کنید.

کوروش عزیز

تو در هر موقعیتی و با هر شکل و قیافه ایی، باید قدرت معاشرت خودت را در برابر یک زن، محک بزنی.

تو باید در درون یک ماجرای دوستی با جنس مقابل، قضاوت، انتقام، گذشت و حتی تحقیر را تجربه کنی تا بفهمی چقدر ظرفیت داری. باید اشتباه کنی و متوجه شوی چقدر قدرت تشخیص اشتباهتت را داری. همه اینها را در هیچ کتاب و فیلم و خاطره ای نمی توانی بیاموزی جز با تجربه دوستی و زندگی مشترک با یک زن … تو از همه مهمتر باید عشق را تجربه کی

در مورد خطرات ناشی از وابستگی و تکیه بیش از حد به پورنوگرافی بهتر است به خودت یادآوری کنی که نیازهای اساسی و سالم خود را فقط با جانشین های موقت و غیرواقعی پر نکن.

کوروش عزیز، برای مدتی از تامین نیازهای جنسی ات توسط وسایل قابل دسترس، خودداری کن تا انگیزه ها و تمایلات طبیعی بیشتر شود. تا افزیش تمناها ترا وادارد که تن به ریسک بدهی و برای آشنایی با زنی که برایت جذابیت دارد اقدام کنی.

بدان و مطمئن باش، اگر قلب تو شکسته شود و یا قلب یکی دیگر را بشکنی، کار مخوفی صورت نگرفته است. همه ما احتیاج به تجربیات تلخ و شکست های عاطفی داریم. هر فرد بر اساس شخصیت و تربیت و قابلیت خود، از اشتباهات و نامرادی های زندگی استفاده خواهد کرد. حقِ آزمون و خطا را از خودت دریغ نکن.

 

منبع تصویر

https://paulthomasbell.com

More from مرد روز
عکاسی بدن زن زیبا
میلیونها سال، موجودات زمین به مرور تکامل یافتند و به نوعی در...
Read More