همسرم شل و ول و نابلد هست

premature-ejaculation-what-is-it-and-how-to-solve-the-problem-by-yourself-660x330

سلام. من حدود پنج ساله که ازدواج کردم. من و همسرم هر دو تحصیلکرده ایم و قبل از ازدواج هم چندین سال با هم دوست بودیم. متاسفانه تو این چند سال با هم رابطه ای نداشتیم. یعنی هیچ کششی نسبت به هم احساس نمی کنیم. البته واقعا همو دوست داریم. مشاور هم رفتیم. ولی متاسفانه اون حس به وجود نیومد.

دوران دوستی با هم رابطمون بد نبود. معاشقه داشتیم و من فکر نمی کردم مشکل خاصی پیش بیاد. به نظرم انقدر همسرم شل و ول و نابلد هست که اصلا تحریک نمی شم. ضمن اینکه هر موقع خواست دخول داشته باشه، سریع تموم میشن و من کلا حسم رو از دست میدم که باعث از بین رفتن اعتماد بنفسش می شود.

البته من همیشه سعی کردم به روش نیارم. البته در موردش صحبت کردیم و من بارها بهش گفتم که دیگه از دستش عصبانیم. چون اصلا به زنانگی من توجه نداره ولی در جواب من گفته من بیست سالم نیست که با دیدن اندام تو تحریک بشم. میگه تقصیر خودته… من متوجه توجه دیگران هم میشم ولی من اهل خیانت و به عبارتی نخ دادن نیستم. خلاصه اینکه این سردی و بی تفاوتی شوهرم خیلی آزار دهنده است. خودارضایی رو دوست ندارم و عصبی ام می کند. من از کل فرایند سکس و معاشقه و توجه یه مرد به خودم لذت می برم.

این موضوع منو واقعا ناراحت می کنه و از طرفی واقعا زندگیمو دوست دارم. گاهی اوقات آرزو می کنم که کاش چیز بدی ازش ببینم و بذارم برم. ولی تا الان واقعا رابطمون خوب بوده. به نظر شما من چیکار کنم. و تا کی زندگی این جوری می تونه دووم بیاره. به هر حال منم یه آدم هستم با احساسات خاص خودم.

 

پروانه  عزیز

زودانزالی همسرتان شاید از دلایل اصلی مشکل زناشویی شما باشد. متاسفانه مردان یا آن را انکار می کنند یا کم کم اعتماد جنسی شان را چنان از دست می دهند که به خاطر شرم و ناراحتی های ناشی از آن، ترجیح می دهند رابطه زناشویی شان را تعطیل کنند. در ضمن، شانس اینکه این نوع مردان به خودارضایی و پورن پناه ببرند هم زیاد می شود.

اما زودانزالی درد با درمانی است. خیلی از مردان بعد از ایجاد صمیمت و راحتی در زندگی مشترک، کم کم بر مشکل شان فائق می گردند.  از شرایط اصلی، عشق بین یک زوج می باشد. عشق زنی  که می تواند به آرامی، اعتماد جنسی شوهرش را باز گرداند. اما چگونه:

1 – برای مدتی، وقت هایی که خیلی تمایل تان زیاد است با مهربانی و آرامش، شوهرتان را سعی کنید سر ذوق بیاورید و با تاکید فراوان بگویید که دوست دارید نزدیکش باشید.  واضح و اشکار به او بگویید که اصلا مهم نیست زود تمام شود یا نشود چون از بودن با او لذت می برید.

2 – بگذارید شوهرتان احساس کند که خواستنی است و نباید از زودانزالی بترسد. به او نشان دهید که می توانید به کمک دست و انگشت و لمس و نوازش و بوسیدن نقاط حساس بدن تان، به اوج برسید. او باید گاردهایی که از به خاطر حفظ غرور مردانه اش گرفته را باز کند. برای مدتی ارضای او را مهم و اصل قرار دهید و سعی کنید خودتان را به کمک انگشتانش یا هر طور که شده ارضا کنید. بعضی زنها با تحریک روی کلیتوریس ارضا می شوند و یعضی ها با دخول ولی هر دو گره راه های متفاوتی از ارگاسم را می توانند تجربه کنند.

3 – بعد از چند خاطره خوب و از دید ایشان موفق، امکان التهاب و اشتیاق جنسی شان نسبت به شما زیاد می شود و کم کم می توانید هر بار درفرصت آرام و بدون  بازخواست یا توقع، برای دقایق کوتاه دخول های کوتاه بدون نیت برای به اوج رساندن تان داشته باشد.  پیش شما باشد بدون ترس و شرم …  به او خاطرنشان سازید که می تواند صبر و مکث داشته باشد و هر موقع هم به انزال برسد مشکلی نیست. در این مسیر، او می تواند  بدون ناراحتی و خجالت بر زمان استقامت خودش بیفزاید.

4 – مردان اعتماد جنسی شان می تواند  بعد از یک رابطه ناموفق جنسی به سرعت از هم بپاشد یا برعکس با کمی بهبود، به سرعت افزایش یاید. غذای مقوی ولی سبک، استراحت و آرامش برای مردان مهم است. کم کردن وزن، ترک سیگار، کنترل کلسترول و بخصوص قند خون نیز خیلی موثر است.

اوائل ممکن است همه چیز طبق برنامه جلو نرود ولی تمایل و عشق تان به مردی که واقعا دوستش دارید از او مرد جذاب و خواستنی هم خواهد ساخت.

 

Image Source
http://www.ayurvedayogashram.com/

Written By
More from بهمن
مردی که می‌توانستم دوست داشته باشم
سنگ صبور عزیز، اخیرا در یک جمع دوستانه با مرد همسن خودم...
Read More