کندال جنر یکی از زیباترین کارداشیان ها

1101094

کندال جنر خواهر ناتنی خیلی از کارداشیان ها است. او 9 خواهر از ازدواج های پدرو مادرش دارد. البته پدرش که قهرمان المپیک هم بوده است این اواخر تغییر جنسیت داده و زن شده است. اما بزرگترین برگ برنده این خانواده عجیب و غریب، زیبایی شان است.

به نظر می رسد کندال که یکی از جوانترین های خانواده است  مشهورترین شان و البته زیباترین شان باشد. او از سال 2014 رسما در لیست بهترین مدل های جهان قرار گرفته است و به قول مجله اقتصادی « فوربس» درآمد سالیانه اش بیش از 4 میلیون دلار است.

کندال متعلق به نسلی از ستاره های زیبایی و مد جهان است که شهرتش را بیش از هر چیز مدیون شبکه های اجتماعی است. اسم او در جستجوی گوگل برای مدل ها، در رده رتبه دوم قرار دارد. مجموع حامیانش در شبکه های اجتماعی از 70 میلیون نفر هم عبور کرده است و هنوز رفتار عجیب و غریب و لوس بازی های معمول ستارگان جوان از او سر نزده است.

به قول مجله مردانه « اسکوایر» او بهانه ای لازم ندارد که وقتی در خیابان های نیویورک قدم می زند راهها بند نیاید ولی آخرین بار که توجه همه را جلب کرد وقتی بود که چنان پیراهن نازکی پوشید که پستان هایش به راحتی در معرض دید بودند …

gallery-1469555858-kendall

1119424

1101104

1101103

http://www.dazeddigital.com/fashion/article/24600/1/kendall-jenner-people-in-fashion-outright-laughed-at-me

http://en.wikipedia.org/wiki/Kendall_Jenner

https://instagram.com/kendalljenner/

Top searched for models is Kate Upton

More from مرد روز
سلفی پا – پیمان و دوستش
سلفی پای خود را به آدرس مجله مرد روز بفرستید تا منتشر...
Read More