بعضی‌ها نمی‌توانند به زنان لذت دهند چون…

من با دختری که دو سال از من کوچیکتره و ۲۴ سالشه وارد یک رابطه شدم که از همون اول گفت اگه میخوای با هم رابطه داشته باشیم باید به ازدواج ختم بشه و من هم چون واقعا دوستش داشتم شرطش رو قبول کردم.

این ماجرا به سمت سکس پیش رفت و بعد از اون بود که فهمیدم موقع  همبستری اصلا نمیتونم فقط با دخول ارضاش کنم ما همو خیلی دوس داریم حالا به نظر شما این مشکل تقصیره اونه یا من؟

فرزاد عزیز

 دنبال مقصر نگرد چون رابطه زناشویی تان بسیار طبیعی است. به ما یاد ندادند که بسیاری از زنها با دخول ارضا نمی شوند. این ما مردها هستیم که به نقش آلت زیاد بها می دهیم. برای زنان، تماس با لبه های واژن و بازی با آن به کمک انگشت و خوردن و بخصوص عشقبازی و کل ماجرای همخوابگی جالب و لذت بخش است.

 اگر مشکلت این است که بار اول زود می آیی بگذار قرارتان این باشد که تو اول تمام شوی تا هیجانزدگی و اشتیاق غیرقابل کنترل را کمی کاهش داده باشی …

بعد یک دوش آب گرم بگیر … و برگرد پیشش برای دقایقی فقط دراز بکش. به آرامی نوازشش را شروع کن. همه بدنش را خبلی آرام ماساژ بده. ببوس و بمک و بخور … بعضی زنها دوست دارند روی یک نقطه از بدن شان تمرکز شود. زن را فقط با خوردن پستان هایش هم می توان ارضا کرد. با بوسیدن و مکیدن پشت ران هایش. بعضی ها حتی با بوسیدن هم به اوج می رسند.

توجه کن چه چیزی بیشتر تحریکش می کند. دقت کن چطور داغ تر و خیس تر است … به سیکل بدنش توجه کن. زنها به طور معمول روزهای خاصی از ماه بیشتر می خواهند …

تمیز باش و حتما قبل از عشقبازی استراحت کن. غذای مقوی ولی سبک بخور و مهمتر از هم اینکه عشقبازی کنید و دخول که خیلی دوست داریم را بگذار برای آخرین دقایق…

اگر واقعا زنان حس کنند خواستنی هستند و به آنها عاشقانه توجه می شود بی شک لحظات بی نظیر و فراموش نشدنی برای تان ایجاد خواهند کرد.

Image source

https://www.thrillist.com/newsletters

Written By
More from بهمن
معشوقه‌ام را لو دادم
سلام. من یک زن مجرد هستم که نزدیک به ۵ ماه با...
Read More